A A+ A++

W tym tygodniu w mediach pojawiły się informacje, że na decyzje w PZPN wielki wpływ ma “Publicon”. Według niektórych dziennikarzy szef tej firmy, która odpowiedzialna jest za marketing i sponsoring związku jest szarą eminencją w futbolowej centrali, a ze zdaniem Szymona Sikorskiego liczy się nawet prezes Cezary Kulesza.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułZmarł ks. Ryszard Kierzkowski
Następny artykułPodkarpacki PiS przedstawił swój program wyborczy. “Pozostańmy województwem konserwatywnym”