A A+ A++

Szanowni Mieszkańcy,
Od poniedziałku 9 maja 2022 roku wznawia swoją działalność  Punktu Obsługi Mieszkańców, który mieści się w “Przystanku Pruszków” przy ul. Sienkiewicza 2 w budynku Dworca PKP (wejście od szczytu budynku).

W POM mieszkańcy będą mogli:
1. Pobrać wnioski, formularze i deklaracje do spraw prowadzonych przez Urząd
2. Uzyskać pomoc przy wypełnianiu wniosków, formularzy i deklaracji
3. Zweryfikować kompletność i prawidłowość składanej dokumentacji
4. Złożyć wnioski, formularze i deklaracje
5. Złożyć wniosek o wyrobienie i odebrać Kartę Dużej Rodziny
6. Wyrobić Pruszkowską Kartę Mieszkańca
7. Wyrobić Ogólnopolską Kartą Seniora
8. Wyrobić kartę metropolitalną
W dalszym ciągu w “Przystanku Pruszków” działa Punkt Informacyjny dla obywateli Ukrainy.

Punkt Obsługi Mieszkańców czynny będzie:
poniedziałek 7:00 – 15:00
wtorek – środa 8:00 – 16:00
czwartek 10:00 – 20:00
piątek 10:00 – 16:00

Numery telefonów:
Obsługa kart: 660 493-021
Kancelaria: 539-952-714

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMoto Flesz – odcinek 37. Zamknęli ulicę, żeby rodzice nie wozili dzieci do szkoły
Następny artykułGdzie lepiej zarabiać – w MGK czy w Atolu Oleśnica?