Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej w Łukowie uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Jak mówi nam prezes Paweł Krasuski jest to system, który w tych czasach po prostu wypada już mieć.
Jedną z najistotniejszych zmian jest możliwość płatności on-line w eBOK przez PayU, czyli usługa „Zapłać on-line”. Ta wersja płatności umożliwi kontrolę nad stanem rozliczeń za faktury oraz na automatyczne rozpoznawanie i szybkie rejestrowanie wpłat klientów. Zakładka „Odczyty” pozwoli natomiast na wykonywanie rejestracji odczytów dla wszystkich wodomierzy użytkowanych u danego klienta.
Instrukcja ułatwiająca rejestrację i pierwsze logowanie do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępna jest na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej.
zdjęcia i informacja: PUIK Łuków
AKup/DW
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS