A A+ A++

Przedsiębiorstwo Usług i Inżynierii Komunalnej w Łukowie uruchomiło Elektroniczne Biuro Obsługi Klienta. Jak mówi nam prezes Paweł Krasuski jest to system, który w tych czasach po prostu wypada już mieć.

Jak informuje prezes Paweł Krasuski, Elektroniczne Biuro Klienta to platforma internetowa, która umożliwi klientom spółki, a zwłaszcza mieszkańcom domów jednorodzinnych, założyć konto, zarejestrować się i wchodzić w relację z firmą za pomocą Internetu. Taki kontakt pozwala mieszkańcom samodzielnie spisać stan wodomierza, wygenerować on-line fakturę i opłacić ją za pomocą bankowości elektronicznej.

Jedną z najistotniejszych zmian jest możliwość płatności on-line w eBOK przez PayU, czyli usługa „Zapłać on-line”. Ta wersja płatności umożliwi kontrolę nad stanem rozliczeń za faktury oraz na automatyczne rozpoznawanie i szybkie rejestrowanie wpłat klientów. Zakładka „Odczyty” pozwoli natomiast na wykonywanie rejestracji odczytów dla wszystkich wodomierzy użytkowanych u danego klienta.

Instrukcja ułatwiająca rejestrację i pierwsze logowanie do Elektronicznego Biura Obsługi Klienta dostępna jest na stronie internetowej Przedsiębiorstwa Usług i Inżynierii Komunalnej.

zdjęcia i informacja: PUIK Łuków

AKup/DW

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Częstochowie: Bez bramek przy Limanowskiego w meczu na szczycie (zdjęcia)
Następny artykułDlaczego mamy wysoką inflację? Prof. Łon z RPP: To efekt wzrostu gospodarczego