A A+ A++

Zgodnie z obowiązującą uchwałą krajobrazową, Opole podzielone jest na kilka stref o różnym stopniu ograniczeń dotyczących m.in. tablic i urządzeń reklamowych. Najbardziej chroniona przed chaosem reklamowym jest strefa A, obejmująca ścisłe centrum miasta. Zakazane są tu wszelkie formy agresywnej, a zwłaszcza wielkoformatowej reklamy (poza okolicznościowymi wyjątkami, jak wydarzenia kulturalne), a właściciele instalacji reklamowych, które nie spełniają określonych uchwałą wymogów, muszą je usunąć lub dostosować.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWzrosła taryfa dystrybucyjna w PGNiG
Następny artykułJeżeli w ciągu tygodnia, dwóch nie wzrosną zakażenia będzie luzowanie obostrzeń?