A A+ A++

Firma Transway ograniczyła kursy o ponad połowę, a w weekendy duże autokary zastąpiła mniejszymi. Przedsiębiorstwo Magnum oferujące przewozy międzynawowe obecnie realizuje tylko 30 procent kursów. Przedsiębiorcy załamują ręce i mówią, że tak źle jeszcze nie było.

Pandemia koronawirusa uderzyła w praktycznie wszystkie gałęzie gospodarki, a jedną z tych, która mocno odczuwa jej skutki, jest branża transportowa. Przedsiębiorstwa przewozowe odnotowują znaczący spadek zainteresowania oferowanymi usługami. Firma Transway w marcu 2020 roku zawiesiła czasowo działalność, jednak, aby nie stracić na stałe klientów, dość szybko podjęła decyzję o przywróceniu części przejazdów. Kursy powróciły, ale klientów było znacznie mniej, dlatego liczba przejazdów zmniejszyła się. Z siedmiu kursów oferowanych na trasie Hrubieszów – Warszawa pozostały tylko trzy.

 – Gdy firma wznowiła działalność po wybuchu pandemii, potrafiliśmy mieć utargi rzędu 80-100 zł dziennie, gdzie sama dniówka kierowcy jest o wiele wyższa, nie wspominając już o składkach ZUS i kosztach eksploatacji pojazdów – podaje właściciel przedsiębiorstwa Grzegorz Hunkiewicz.

Więcej na ten temat przeczytasz w papierowym i e-wydaniu Kroniki Tygodnia.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBurmistrz wręczył nagrody najlepszym sportowcom
Następny artykułPowiat giżycki | dzienny raport KORONAWIRUS 24.02