A A+ A++

– To była rewolucyjna koncepcja. Internet miał wówczas zaledwie 50 milionów użytkowników na całym świecie (dziś jest ich sto razy więcej, ok. 5 mld — red). Nie wiedzieliśmy, czy ten biznes wyjdzie, czy nie – wspomina Grzegorz Kuczyński, jeden z sześciorga założycieli tego biznesu, a dziś jego prezes.

Przejęcie Global4Net

Po 25 latach przeobrażeń zajmująca się transformacją cyfrową handlu spółka (obsługuje m.in. McDonalda, Nestle, LPP czy Leroy Merlin) – od 2018 r. pod nazwą Unity Group – przejmuje kolejnego gracza.

– Przez 25 lat byliśmy świadkami i współtwórcami rzeczywistości polskiego handlu oraz procesu jego cyfryzacji. Zrealizowaliśmy ponad 500 projektów cyfrowej transformacji dla największych marek w Polsce i rośliśmy przez ten czas w tempie wyprzedzającym rynek. W wyniku pandemii proces przestawiania handlu na cyfrowe tory przyspieszył i przeskoczył w ciągu roku o mniej więcej 10 lat, diametralnie zmieniły się przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, a wraz z tym – również oczekiwania firm handlowych. By sprostać tym potrzebom w jeszcze większym stopniu, zdecydowaliśmy się wzmocnić nasze kompetencje i zaprosić do Unity Group zespół Global4Net – tłumaczy decyzję CEO i managing partner Unity Group.

Przejęta spółka działa na rynku od 12 lat i specjalizuje się w technologii Magento.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułResort szefa MKiDN przyznał dotacje na książki. Wsparto m.in. manifest skrajnie prawicowego kandydata na prezydenta Francji
Następny artykułKrośnieńskie pogotowie ma nową karetkę. Jest szansa na kolejne ambulanse w taborze