– To była rewolucyjna koncepcja. Internet miał wówczas zaledwie 50 milionów użytkowników na całym świecie (dziś jest ich sto razy więcej, ok. 5 mld — red). Nie wiedzieliśmy, czy ten biznes wyjdzie, czy nie – wspomina Grzegorz Kuczyński, jeden z sześciorga założycieli tego biznesu, a dziś jego prezes.
Przejęcie Global4Net
Po 25 latach przeobrażeń zajmująca się transformacją cyfrową handlu spółka (obsługuje m.in. McDonalda, Nestle, LPP czy Leroy Merlin) – od 2018 r. pod nazwą Unity Group – przejmuje kolejnego gracza.
– Przez 25 lat byliśmy świadkami i współtwórcami rzeczywistości polskiego handlu oraz procesu jego cyfryzacji. Zrealizowaliśmy ponad 500 projektów cyfrowej transformacji dla największych marek w Polsce i rośliśmy przez ten czas w tempie wyprzedzającym rynek. W wyniku pandemii proces przestawiania handlu na cyfrowe tory przyspieszył i przeskoczył w ciągu roku o mniej więcej 10 lat, diametralnie zmieniły się przyzwyczajenia zakupowe konsumentów, a wraz z tym – również oczekiwania firm handlowych. By sprostać tym potrzebom w jeszcze większym stopniu, zdecydowaliśmy się wzmocnić nasze kompetencje i zaprosić do Unity Group zespół Global4Net – tłumaczy decyzję CEO i managing partner Unity Group.
Przejęta spółka działa na rynku od 12 lat i specjalizuje się w technologii Magento.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS