A A+ A++

Zgodnie z badaniem “Etyka płatnicza przedsiębiorców” wskazuje, że dziewięć na dziesięć mikro-, małych i średnich przedsiębiorców daje co najmniej kilka dni swoich kontrahentów, zanim upomni się o zapłatę opóźnionej faktury. Co piąte przedsiębiorstwo czeka z tym nawet kilka tygodni. Aż 44 proc. firm ma akceptować takie działanie. 

W ten sposób firmy same działają na swoją niekorzyść, tworząc także błędne koło – firma A nie zapłaci w terminie firmie B, a więc firma B nie będzie mogła zapłacić na czas firmie C, itd. itd. Ten łańcuszek będzie ciągnął się dalej i wewnętrznie się ze sobą mieszał. Niestety takie zachowanie stanowi poważną barierę dla prowadzenia firmy, szczególnie w sektorze małych i średnich przedsiębiorstw, których budżety są w wielu przypadkach są uzależnione od terminowych rozliczeń zrealizowanych zadań. 

Jeden problem stanowi terminowość w opłacaniu zobowiązań, ale po drugiej stronie jest kłopot z upomnieniem się o zapłatę ze strony “pokrzywdzonej” firmy. Dzieje się tak mimo iż każdy dzień bez otrzymania … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPowiat Giżycko: Mazurski Bieg Sylwestrowy powraca po 7 latach
Następny artykułPunkty za Sprint Shootout i odwrócenie kolejności? Kolejne pomysły zmian