A A+ A++

W spocie z kampanii występuje projektantka biżuterii z Poznania. Opowiada o swoich ulubionych smakach lodów Gelatelli.

Kampania podkreśla, że lody Gelatelli od zeszłego poniedziałku są dostępne w cenie obniżonej o 31 proc. Promocja potrwa do 30 maja lub wyczerpania zapasów. Lody są dostępne w dziewięciu wariantach smakowych.

 

Działania reklamujące Lidl Polska są realizowane m.in. w telewizji oraz internecie.

Za ich przygotowanie i realizację odpowiadają agencje GPD Agency (kreacja i produkcja reklam) i Performance Media (działania w internecie) oraz dom mediowy Havas Media (planowanie i zakup mediów).

W pierwszym kwartale br. cennikowe nakłady reklamowe Lidl Polska w mediach pozainternetowych wyniosły 198,98 mln zł, o 2,8 proc. mniej niż rok wcześniej (według danych Kantar Media).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
Poprzedni artykułRatownicy medyczni kupili respirtator – udana zrzutka ludzi dobrej woli
Następny artykułKupcy protestowali przed Urzędem Miasta