Jak w takim razie zaprezentować się na LinkedInie i to w taki sposób, aby w oczach swoich odbiorców być ekspertem, a samą platformę skutecznie wykorzystywać jako darmowe narzędzie biznesowe?
Kilkukrotnie już, i w magazynie Forbes Women, i w podcaście, wracałam do tematu budowania marki osobistej i firmowej. W kręgach biznesowych temat ostatnio bardzo modny. Natomiast kiedy rozmawiam z kobietami często słyszę, że dla nich tego tematu jest za dużo i że personal branding nie tylko źle brzmi, ale że jest w nim coś sztucznego, nastawionego na promowanie się, związanego z brakiem dystansu do siebie, z brakiem skromności.
Skąd takie podejście i czym w takim razie jest dobry personal branding? Pytania te zadałam gościni nowego odcinka podcastu Forbes Women, Angelice Chimkowskiej, strateżce silnych marek osobistych i firmowych. Angelika je … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS