A A+ A++

Coraz gorsze notowania prezydenta Adama Neumanna zmuszają go do podejmowania kolejnych decyzji personalnych. Do tej pory za jego PR i wizerunek odpowiadali głownie Łukasz Oryszczak – rzecznik prasowy oraz nieformalnie Małgorzata Hatalska, była pracownica biblioteki, która wcześniej zaangażowała się w kampanię wyborczą obecnego prezydenta.

Neumann najwidoczniej źle ocenia ich pracę, bo właśnie ogłoszono konkurs na kierownicze stanowisko urzędnicze w Biurze Prezydenta Miasta w pełnym wymiarze czasu pracy. Do głównych obowiązków pracownika będzie należał bezpośredni nadzór i koordynacja całości pracy Referatu Komunikacji Społecznej.

Małgorzata Hatalska to była pracownica Miejskiej Biblioteki Publicznej. Była mocno zaangażowana w pomoc w kampanii wyborczej Neumanna.

Sama kampania była zresztą bardzo źle oceniana przez otoczenie obecnego prezydenta.

Teraz Hatalska jest zatrudniona w urzędzie “na zastępstwo”.

Nieformalnie to ona kieruje pracami wspomnianego Referatu Komunikacji Społecznej. Urząd ogłosił jednak nabór na to stanowisko. Zapewne będzie spore zainteresowanie, bo wymagania – jak na kierownika referatu – nie są wysokie. Wydaje się, że prezydent będzie mógł przebierać w ofertach.

Do zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku będą należały koordynacja i nadzór nad realizacją zadania komunikacja społeczna, w tym:
– prowadzenie działalności informacyjnej na rzecz miasta,
– redagowanie, wydawanie i dystrybucja Miejskiego Serwisu Informacyjnego – Gliwice,
– publikacja ogłoszeń, artykułów i informacji prasowych,
– realizacja informacyjnych programów radiowych, telewizyjnych i filmowych,
– realizacja kampanii informacyjnych oraz współpraca z mediami,
– badania opinii publicznej,
– prowadzenie Serwisu Internetowego Miasta,
– Realizacja działań z zakresu public relations.

Wymagania niezbędne:
– Wykształcenie wyższe magisterskie, kierunki preferowane: filologia polska, politologia, socjologia, komunikacja społeczna, dziennikarstwo (udokumentowane kserokopią dyplomu).
– Co najmniej 4 lata stażu pracy lub prowadzenie przez 4 lata własnej działalności gospodarczej o charakterze zgodnym z wymaganiami na oferowanym stanowisku.
– Posiadanie obywatelstwa polskiego.
– Pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych.
– Niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe.
– Nieposzlakowana opinia.
– Bardzo dobra znajomość języka polskiego.
– Znajomość obszaru funkcjonowania mediów w Gliwicach.
– Znajomość przepisów:
Ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym
(t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 713 z późn. zm.),
Ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(t.j. Dz. U. z 2019 r. poz. 1282 z późn. zm.),
Ustawy z dnia 26 stycznia 1984 r. Prawo prasowe
(t.j. Dz. U. z 2018 r. poz 1914 z poźn. zm.).

Wymagania dodatkowe:
– Doświadczenie zawodowe związane z koordynacją pracy redakcji, agencji PR lub zespołów realizujących zadania z zakresu promocji, PR i komunikacji społecznej.
– Predyspozycje osobowościowe oraz umiejętności interpersonalne: umiejętność zarządzania personelem i jakością realizowanych zadań, kreatywność, samodzielność, radzenie sobie w sytuacjach stresowych.

Wymagane dokumenty i oświadczenia:
– list motywacyjny ze wskazaniem numeru naboru, zawierający opis dotychczasowego doświadczenia zawodowego w odniesieniu do zarządzania zespołem lub koordynacji realizacji zadań (opis osiągniętych sukcesów, zrealizowanych celów, nabytych umiejętności),
– życiorys zawodowy,
– kwestionariusz osobowy opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach pod treścią ogłoszenia w plikach do pobrania,
– kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje,
– formularz oświadczeń opublikowany w Biuletynie Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego w Gliwicach pod treścią ogłoszenia w plikach do pobrania.
– Oświadczenia, CV, kwestionariusz oraz list motywacyjny powinny być własnoręcznie podpisane.
Wszystkie dokumenty zawarte w ofercie muszą być sporządzone w języku polskim w formie umożliwiającej ich odczytanie. Dokumenty wydane w języku obcym powinny zostać złożone wraz z tłumaczeniem.

Dokumenty aplikacyjne należy składać do 18 sierpnia 2020 r.:
– osobiście w biurze podawczym Urzędu Miejskiego w Gliwicach w godzinach pracy Urzędu,
– za pośrednictwem poczty (decyduje data wpływu oferty do Urzędu),
– drogą elektroniczną pod warunkiem, że korespondencja będzie opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub za pośrednictwem platformy e-PUAP. Do – korespondencji należy dołączyć skany wymaganych dokumentów. Za datę wpływu uznaje się datę potwierdzenia przyjęcia dokumentów przez system e-PUAP,

Dodatkowe informacje można uzyskać pod numerem telefonu 32 238-56-50.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolarskie transfery na sezon 2021
Następny artykułDrogba chce zostać prezesem piłkarskiej fereracji Wybrzeża Kości Słoniowej