Jedna rzecz jest pewna. W super wtorek kampania wyborcza przechodzi z fazy detalicznej do fazy hurtowej. Gra toczy się w ten dzień o głosy 34 proc. delegatów z 14 stanów. Kandydaci muszą więc odejść od taktyki polegającej głównie na spotkaniach z wyborcami i wiecach; strategia przed super wtorkiem polega na plasowaniu jak największej liczby reklam w mediach w tych stanach, gdzie odbywa się głosowanie. W super wtorek trudno więc walczyć z konkurentami bez bardzo dużych pieniędzy.
Jeśli kandydat ubiegający się o nominację partii w listopadowych wyborach odniesie sukces w super wtorek, ma spore szanse, że tę nominację zdobędzie. Jeśli wypadnie źle – będzie mu bardzo trudno nadrobić straty.
W tym roku w super wtorek głosować będą stany Al … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS