A A+ A++

Marta Ulman jest odpowiedzialna za opracowanie spójnych strategii dotarcia do użytkowników w dotychczasowych i nowych grupach docelowych oraz wsparcie zespołów w efektywnym wdrażaniu zaproponowanych strategii.

W nowej roli koordynuje pracę zespołu promocji marki i raportuje do Elżbiety Flasińskiej, dyrektorki marketingu B2C w Grupie Pracuj.

Pracuj.pl to jedna z najbardziej rozpoznawalnych marek w Polsce, skutecznie wspierająca miliony Polaków w szukaniu nowej pracy. Jednocześnie to brand, który przez ponad 20 lat funkcjonowania potrafił z sukcesem stale ewoluować, także pod kątem strategii promocji i nagradzanych kampanii marketingowych. Współczesny rynek pracy tworzy niezwykłe możliwości, ale i wyzwania dla uznanych marek technologicznych oraz świata HR Tech. Wierzę, że razem z zespołem odpowiedzialnym za komunikację Pracuj.pl możemy skutecznie przecierać nowe ścieżki, docierając do kolejnych talentów i osób poszukujących zawodowej zmiany
komentuje Marta Ulman, strateżka marki Pracuj.pl w Grupie Pracuj.

Marta Ulman ma ponad 12 lat doświadczenia w czołowych agencjach reklamowych i PR działających w Polsce. Przez ostatnich sześć lat była związana z GoldenSubmarine, gdzie na stanowisku Head of Strategy Warsaw odpowiedzialna była za przygotowanie strategii komunikacji digital oraz zintegrowanej dla obecnych i potencjalnych klientów firmy. Wcześniejsze doświadczenia zdobywała w agencjach 24/7Communication oraz 38 Content Communication. W jej portfolio projektów znajdują kampanie dla takich marek, jak m.in. McDonald’s, Lotte Wedel, Grupa Żywiec, WizzAir, Ikea czy ING. Jest także współautorką podcastu o strategii marketingowej “Mamy na to slajd”. Wykłada na Akademii Leona Koźmińskiego i Collegium Civitas.

Nowa strateżka marki Pracuj.pl dołącza do grupy profesjonalistów i profesjonalistek wielokrotnie nagradzanych za innowacyjne kampanie marketingowe i PR. Zespół marketingu Grupy Pracuj wyróżniono w ostatnich latach w najważniejszych konkursach branży komunikacji, takich jak Effie (kategorie Usługi i Long Term Marketing Excellence), KTR (Craft/Video), Grand Video Awards (Branded Content) i Złote Spinacze (Media Relations, Social Media, Technologie, Komunikacja Kryzysowa, PR Produktu).

Grupa Pracuj jest liderem technologii w obszarze HR w Europie Środkowej i Wschodniej. Wspiera przedsiębiorstwa i kandydatów w zakresie m.in. rekrutacji, znalezienia zatrudnienia odpowiadającego kwalifikacjom i potencjałowi, a także tworzy światowej klasy technologie, które kształtują przyszłość rynku HR. Najbardziej rozpoznawalną marką Grupy Pracuj jest największy polski serwis rekrutacyjny Pracuj.pl, w którym przeciętnie każdego miesiąca jest opublikowanych około 100 tys. ofert pracy, a korzysta z niego nawet do blisko 5 mln użytkowników miesięcznie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAktorka z “Klanu” nie ochrzciła dzieci. Bo troszczy się o ich czakry
Następny artykułUpokarzająca sytuacja. Fani aktora są nią oburzeni