A A+ A++

Polski Fundusz Rozwoju PPK Sp. z o.o. to część Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju, w ramach której prowadzona jest działalności określona w ustawie o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Ich misją jest gromadzenie oraz udzielanie informacji o funkcjonowaniu PPK, tak aby nowo wprowadzany system oszczędzania został zaimplementowany jak najbardziej efektywnie.

W tym celu powołane zostało Biuro Relacji z Klientami, w ramach którego zespół ekspertów działających na terenie całej Polski prowadzi otwarte szkolenia i konsultacje.

Każde województwo ma dedykowanych ekspertów regionalnych, którzy pozostają do dyspozycji, tak aby dzielić się wiedzą i udzielać wyczerpujących informacji w zakresie PPK.
To przede wszystkim prowadzenie strony mojeppk.pl, jedyne oficjalne źródło informacji o funkcjonowaniu Pracowniczych Planów Kapitałowych. W ramach zarządzania portalem dostarczane są niezbędne informacje pracodawcom, pracownikom oraz instytucjom finansowym, prezentowane są oferty instytucji finansowych oraz informacje o przeprowadzanych szkoleniach i konferencjach.

  • Jakie są założenia i zasady funkcjonowania programu PPK?
  • Jak wdrożyć PPK w swojej firmie?
  • Czy każda firma musi mieć PPK?
  • Co to jest instytucja finansowa i jak ją wybrać?
  • Jakie terminy obowiązują przy wprowadzaniu PPK?

Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci poprzez portal www.mojeppk.pl lub pod numerem infolinii: 800 775 775

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułMONTAŻ KUL NA ALEI HENRYKA
Następny artykułJESIENNA AKCJA SZCZEPIENIA LISÓW