Polski Fundusz Rozwoju PPK Sp. z o.o. to część Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju, w ramach której prowadzona jest działalności określona w ustawie o Pracowniczych Planach Kapitałowych. Ich misją jest gromadzenie oraz udzielanie informacji o funkcjonowaniu PPK, tak aby nowo wprowadzany system oszczędzania został zaimplementowany jak najbardziej efektywnie.
W tym celu powołane zostało Biuro Relacji z Klientami, w ramach którego zespół ekspertów działających na terenie całej Polski prowadzi otwarte szkolenia i konsultacje.
Każde województwo ma dedykowanych ekspertów regionalnych, którzy pozostają do dyspozycji, tak aby dzielić się wiedzą i udzielać wyczerpujących informacji w zakresie PPK.
To przede wszystkim prowadzenie strony mojeppk.pl, jedyne oficjalne źródło informacji o funkcjonowaniu Pracowniczych Planów Kapitałowych. W ramach zarządzania portalem dostarczane są niezbędne informacje pracodawcom, pracownikom oraz instytucjom finansowym, prezentowane są oferty instytucji finansowych oraz informacje o przeprowadzanych szkoleniach i konferencjach.
- Jakie są założenia i zasady funkcjonowania programu PPK?
- Jak wdrożyć PPK w swojej firmie?
- Czy każda firma musi mieć PPK?
- Co to jest instytucja finansowa i jak ją wybrać?
- Jakie terminy obowiązują przy wprowadzaniu PPK?
Na te i inne pytania odpowiedzą eksperci poprzez portal www.mojeppk.pl lub pod numerem infolinii: 800 775 775
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS