A A+ A++

W związku z sytuacją epidemiczną, od 15 kwietnia br. do odwołania niedostępna jest w Inspektoracie Zakładu Ubezpieczeń Społecznych w Oświęcimiu bezpośrednia obsługa klientów w sprawach emerytalno-rentowych. Klienci mogą składać wnioski i dokumenty na stanowisku „Dziennik podawczy” oraz do specjalnej skrzynki na dokumenty.

„W Inspektoracie w Oświęcimiu obsługujemy klientów w sprawach dla płatników składek ubezpieczeniowych oraz w sprawach zasiłkowych” – czytamy w komunikacie ZUS.

Można skorzystać z innych form kontaktu:

  • przez Internet za pośrednictwem Platformy Usług Elektronicznych (PUE) ZUS zus.pl
  • telefonicznie: Centrum Obsługi Telefonicznej (22 560 16 00) dostępne w dni robocze (pn. – pt. w godz. 7 – 18).
  • Dodatkowy numer telefonu w placówce w Oświęcimiu: 33 844 59 71, wew. 202.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW USA podano już ponad 202 mln dawek szczepionki przeciwko Covid-19
Następny artykułPowiat Oświęcim: Na najbliższej sesji o Oświęcimskim Strategicznym Programie Rządowym