A A+ A++

Ferrari kontynuuje intensywne prace rozwojowe nad obecnym bolidem. Dział aerodynamiczny włoskiej stajni, kierowany przez Diego Tondiego, przygotował nową podłogę dla F1-75. Ta zmiana ma na celu zwiększenie wydajności aerodynamicznej, poprzez zmniejszenie oporu, ale bez uszczerbku na sile docisku.

Podłoga ze zmienionymi tunelami Venturiego trafiła jedynie do bolidu Charlesa Leclerca, który oceni poprawki podczas pierwszego treningu przed Grand Prix Francji. W samochodzie Carlosa Sainza pozostawiono element w starszej specyfikacji.

Nie jest jeszcze jasne, czy obaj kierowcy będą mieli od razu do dyspozycji nowe podzespoły, jeśli potwierdzą one swój potencjał po pierwszych jazdach.

Wraz z narzuceniem na zespoły limitów wydatków, obecnie częstą sytuacją jest, że części w najnowszej specyfikacji otrzymuje tylko jeden zawodnik, dopóki nie udowodnią swojej przydatności.

Czytaj również:

Video: Czy Formuła 1 wróci do silników V10?

akcje

komentarze

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUSA. NASA publikuje zdjęcia wysychającego jeziora. Poziom najniższy w historii
Następny artykułUbezpieczyciele poszukują nowych modeli oceny ryzyka cybernetycznego