A A+ A++

Na stronie Polskiej Izby Turystyki ukazało się ogłoszenie: „Teraz i Ty możesz mieć udział w tworzeniu wizerunku najbardziej opiniotwórczej izby turystycznej w Polsce. Dołącz do nas na stanowisku: Specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej”.

Kandydaci mogą się zgłaszać do 8 lipca. Wśród warunków, jakie powinni spełniać są wykształcenie wyższe („preferowane z zakresu nauk społecznych, mediów i komunikowania społeczno-kulturalnego”), wiedza z zakresu PR i komunikacj, doskonała umiejętność komunikowania się w formie pisemnej i ustnej, rozwinięte zdolności komunikacyjne, umiejętność budowania relacji z otoczeniem, umiejętność sporządzania oficjalnych pism i dokumentów, znajomość nowoczesnych narzędzi komunikacji, w tym mediów społecznościowych, znajomość programów graficznych, do tworzenia raportów, znajomość branży turystycznej i regulującej jej działania prawa, biegła znajomość angielskiego. „Mile” jest także widziane „doświadczenie w public relations, public affairs lub w dziale komunikacji wewnętrznej”.

W ogłoszeniu Izba podaje zakres obowiązków nowego pracownika. Chce mu powierzyć tworzenie strategii komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej, przygotowywanie materiałów informacyjno-promocyjnych do komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej (m.in, newsletter, media społecznościowe, serwisy www Izby, mailing, artykuły branżowe, ulotki), przygotowywaniem komunikatów i informacji prasowych, prowadzenie działań public relations w razie sytuacji kryzysowych, organizowanie cyklicznych spotkań z zarządem, oddziałami i członkami, prowadzenie działań z zakresu public affairs i komunikacji z administracją publiczną (reprezentowanie PIT w kontaktach z instytucjami państwowymi, podmiotami związanymi z usługami turystycznymi i współpraca z nimi), organizowanie stacjonarnych i zdalnych wydarzeń (wsparcie projektów, pozyskiwanie funduszy na realizację zadań statutowych), analizę i raportowanie prowadzonych działań.

Jak czytamy w ogłoszeniu, PIT oferuje:

– interesującą pracę na rozwojowym stanowisku,

– dużą samodzielność i niezależność w tworzeniu kampanii i wizji promocji,

– bezpośredni kontakt z najważniejszymi graczami rynku turystycznego,

– możliwość częstych podróży i udziału w konferencjach, targach,

– stabilne i atrakcyjne warunki pracy, elastyczny czas pracy,

– pracę w biurze, które znajduje się w samym sercu Warszawy.

Nie podaje jednak, jakie wynagrodzenie przewiduje dla rzecznika.

– Chcemy wzmacniać markę Izby poprzez zabieranie głosu na forum publicznym w istotnych dla branży turystycznej sprawach – wyjaśnia decyzję o zatrudnieniu rzecznika prezes Paweł Niewiadomski. – I nie chodzi tu jedynie o bieżące problemy, ale też o wyjaśnianie szerzej, jakie działania podejmuje nasza organizacja na rzecz środowiska przedsiębiorców turystycznych. Czasem są to bardzo istotne osiągnięcia, ale nie są spopularyzowane tak, na to zasługują.

– Zależy nam też by stać się źródłem informacji dotyczących dynamicznie zmieniającego się rynku turystycznego i przepisów – docierać z nimi zarówno do naszych członków, jak i szerzej, do opinii publicznej. Obecnie taką rolę pełnią poszczególni członkowie władz Izby, ale jest to praca społeczna, często trudna do pogodzenia z obowiązkami zawodowymi. Rzecznik bardzo się tu przyda – dodaje Niewiadomski.

W tej chwili Izba zatrudnia w centrali, czyli tak zwanym Biurze Wykonawczym, cztery osoby. Rzecznik będzie piątym jego etatowym pracownikiem. Statut organizacji przewiduje jeszcze możliwość zatrudnienia … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW niedzielę Rajd Rowerowy Ścieżkami Jana Moskwy
Następny artykułDodatek do zakupu węgla 2022