A A+ A++

Celem kampanii jest stworzenie wyrazistego, charakterystycznego formatu, który ma umocnić świadomość istnienia pełnej gamy ekogroszków PGG S.A. Kampania ma wspierać ruch na sklep.pgg.pl i sprzedaż produktów, ale jej zadaniem jest również budowanie świadomości marki oraz jej oferty opartej na złożonym i innowacyjnym procesie technologicznym.

– Okres jesienny zawsze był czasem wzmożonego zainteresowania naszymi produktami. To właśnie teraz osoby ogrzewające domy węglem intensywne kupują opał na sezon grzewczy, poszukują informacji, porównują produkty i ceny. Dlatego szczyt komunikacji ekogroszków PGG S.A. przypada dokładnie wtedy, gdy klienci tego potrzebują. Zainteresowanie ekogroszkami: Karlik, Pieklorz, Retopal, jest coraz większe – w e-sklepie PGG S.A. już w pierwszej połowie roku liczba zamówień wzrosła o ponad 50 proc. w odniesieniu do tego samego okresu rok wcześniej, a teraz, w szczycie sezonu zakupowego, spodziewamy się jeszcze lepszych wyników – wyjaśnia Tomasz Głogowski, rzecznik spółki.

Historię w digitalu opowiadają trzej różni krasnale dopasowani do różnych produktów spółki i różnych grup konsumentów. Natomiast w radiu emitowana jest nowa wersja przedszkolnego hitu „My jesteśmy krasnoludki”.

Kampania potrwa do 14 listopada br. Działania reklamowe objęły swoim zasięgiem radio oraz digital. Za koncept kreatywny i jego realizację odpowiada agencja Havas Warsaw. Media zaplanował i kupił dom mediowy Arena.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Lewy” przemówił po meczu z Barceloną
Następny artykułMłodzież spotkała się z youtuberem