A A+ A++

Udział Polsat Play w rynku telewizyjnym w 2020 roku wyniósł 0,58 proc. – wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Havas Media Group. W porównaniu do 2019 roku wynik zwiększył się o 3,20 proc. Stacja awansowała z miejsca trzeciego.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl – tysiące ogłoszeń o pracę

Drugie było HGTV, którego wynik w analizowanym okresie zmniejszył się o 13,62 proc. i wyniósł 0,48 proc.

Podium, z udziałem wynoszącym 0,47 proc., uzupełnia TVN Style. Wynik kanału zmalał o 18,69 proc. W 2019 roku stacja była liderem.

Na dziewiątej lokacie (po awansie z jedenastej) znalazła się stacja Active Family, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu – wynoszącym 34,48 proc. do 0,08 proc.

Z kolei największą stratę zanotował kanał E!, który w zestawieniu był ostatni. Jego wynik zmalał o 35,71 proc. do 0,02 proc.

Grupa komercyjna dla TVN Style

Wśród widzów pomiędzy 16. a 49. rokiem życia pozycja lidera w zeszłym roku należała do TVN Style. Jego udział w tym ujęciu wyniósł 0,70 proc., po spadku o 20,63 proc.

Drugi był Polsat Play (udział stacji względem 2019 roku wzrósł o 1,73 proc. do 0,65 proc.). Podium uzupełnia HGTV (w dół o 11,22 proc. do 0,55 proc.).

Także i tutaj największym wzrostem pochwalić się mogło Active Family. Udział kanału zwiększył się o 54,13 proc. do 0,17 proc.

Największy spadek w tym ujęciu również odnotował kanał E! (było to 41,03 proc. do 0,02 proc.).

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
Poprzedni artykułUkradł auto w Toruniu, zatrzymał się na latarni we Włocławku
Następny artykułDonald Trump ponownie na Twitterze. Mocne oświadczenie prezydenta Stanów Zjednoczonych