A A+ A++

Kurorty przyciągają inwestorów i gości. fot. Shutterstock

Polacy coraz chętniej inwestują w położone w kurortach apartamenty oraz condohotele. Mimo rosnących cen apartamenty wakacyjne cieszą się dużym zainteresowaniem – wynika z danych Condo.pl.

  • W pierwszym półroczu 2021 r. Condo.pl zrealizowała 569 transakcji za łączną sumę 364,3 mln zł brutto.
  • Spółka konsekwentnie poszerza portfolio.
  • W ciągu ostatnich sześciu miesięcy wprowadziła na rynek siedem kolejnych projektów.

W pierwszym półroczu 2021 r. Condo.pl, spółka prowadząca biura sprzedaży oraz wspierająca inwestorów zainteresowanych nabyciem nieruchomości wakacyjnych o wysokim standardzie, sprzedała 569 apartamentów za łączną sumę 364,5 mln zł. To ponad 1,5 razy więcej niż w całym zeszłym roku.

– Z końcem 2020 r. prognozowaliśmy liczbę na poziomie 500 apartamentów rocznie. Po pierwszym kwartale 2021 celowaliśmy już w wynik na koniec roku rzędu 1000 jednostek, o wartości ponad 650 mln zł. Jednak jeśli obecne trendy się utrzymają, plany zrealizujemy z nawiązką – mówi Artur Wach, współzałożyciel Condo.pl.

Hotel, pensjonat, ośrodek wypoczynkowy – szukasz ciekawych ofert inwestycyjnych? Sprawdź PropertyStock.pl

Kurorty przyciągają inwestorów i gości

Osiągnięty wynik jest efektem wzrostu zainteresowania nieruchomościami inwestycyjnymi oraz przemyślanego rozbudowywania portfolio przez spółkę. – W pierwszej połowie roku wprowadziliśmy do sprzedaży Hôtels & Preference w Szklarskiej Porębie, Karkonosze Springs, Piemonte Hotel & Resort w Karpaczu.

– Pod koniec IIQ ruszyliśmy z ofertą drugiego etapu inwestycji Mercure Hotels Szczyrk. Aktualnie właśnie ten projekt sprzedaje się najlepiej. Z 453 lokali jedna piąta znalazła już nabywców po zaledwie trzech miesiącach sprzedaży – tłumaczy przedstawiciel Condo.pl – Wychodząc naprzeciwko oczekiwaniom naszych klientów, poszerzyliśmy również ofertę o apartamenty w Międzyzdrojach

i w pobliżu Pobierowa, czyli Forest oraz Sea Shell w Łukęcinie – mówi Artur Wach.

– Starannie wybieramy działki w miejscowościach wypoczynkowych, biorąc pod uwagę ich położenie względem plaż czy stoków narciarskich, dostępne atrakcje i dojazd. Nasze hotele mają unikalną architekturę, wystrój oddający lokalny charakter miejsca, wykończenie na najwyższym poziomie. Zapewniamy wszelkie udogodnienia: pełne zaplecze hotelowe w postacie recepcji, restauracji, SPA, basenu, sal fitness, bawialni dla dzieci. To właśnie sprawia, że do zrealizowanych już przez nas obiektów goście regularnie wracają. Nawet w trudnym czasie lockdownu nie odwoływali rezerwacji, tylko przesuwali je w czasie – wyjaśnia Artur Wach.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułDelegacja Realu Madryt u łacińskiego patriarchy Jerozolimy
Następny artykułTrela: Cieszę się, że jest Donald Tusk