A A+ A++

R e k l a m a

Pogadajmy. To może rozwiązać wiele problemów. Nie bój się. Nie jesteś sam. Z pomocy Regionalnego Interwencyjnego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży „Pogadajmy” skorzystało już blisko 2 tysiące osób. W wakacje specjaliści czekają codziennie w godzinach 18:00 – 21:00.

Anna Grabarczyk, koordynatorka Regionalnego Interwencyjnego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży jedną interwencję zapamiętała szczególnie.

R e k l a m a | Dalsza część artykułu pod reklamą

– Skontaktował się z nami młody chłopak. Powiedział, że chce popełnić samobójstwo i ma już wszystko przygotowane. Natychmiast zaczęliśmy działać. Rozmawialiśmy z nim, ale także powiadomiliśmy służby, zadzwoniliśmy pod numer 112. Po jakimś czasie ten chłopak napisał do nas, że wyszedł ze szpitala, że bardzo dziękuje za rozmowę i za to, że uratowaliśmy mu wtedy życie – opowiada Anna Grabarczyk.

W wakacje problemy, z którymi dzwonią młodzi ludzie są nieco inne niż w c … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułHikvision zaprezentowała ofertę kompleksowo udoskonalonych produktów i technologii podczas ostatniego wydarzenia premierowego
Następny artykułKluczowe witaminy do codziennej suplementacji – jak wspomagać organizm i zachować zdrowie?