A A+ A++

Zdenerwowani klienci dobijają się do Poczty Kwiatowej. Mimo zapewnień o trzygodzinnej dostawie, firmie nie udało się zrealizować wszystkich zamówień na Dzień Matki.

d38zf74

Poczta Kwiatowa zapewnia, że dostarczy wybrany bukiet albo kosz łakoci do adresata nawet w ciągu trzech godzin. Niestety, w tegoroczny Dzień Matki nie podołała. Nie wszystkim udało się dostarczyć upominek. Klienci są zbulwersowani, a firma milczy. Również na nasze próby kontaktu nie odpowiada. Telefon milczy, firma nie odpisała nam również na maile.

– Moja mama dostała bukiet dopiero na następny dzień, mimo opłacenia dodatkowych 22 zł za gwarancję dostarczania tego samego dnia. Bez czekoladek, za które zapłaciłam, bez bilecika z życzeniami i w stanie odbiegającym od zamówionego – mówi nam Agnieszka, która swoje zamówienie złożyła z rana 26 maja.

Jak dodaje, bardzo zawiodła się na firmie i z całą pewnością nie zamówi w niej więcej kwiatów. – Czysto finansowo jestem stratna 57 zł. Emocjonalnie, nie da się wycenić. Wielki zawód. Będę się starała odzyskać pieniądze, składając reklamację, choć kontakt z firmą jest bardzo trudny – zaznacza. – Mam nadzieję, że w Polsce nie ma miejsca na takie prowadzenie biznesu.

d38zf74

Również inna nasza czytelniczka, pani Iwona, zamówiła kwiaty w Dzień Mamy, do dziś nie dotarły. I – jak się okazuje – nie są to przypadki odosobnione.

Cięte kwiaty na Dzień Matki. Wskazówki, dzięki którym zachowają świeżość

Właściwie nie wiadomo, jaka jest skala problemu, bo – jak twierdzą internauci – Poczta Kwiatowa usuwa niewygodne komentarze. Można się jednak spodziewać, że większa niż przed rokiem, bowiem epidemia zapewne skłoniła znaczną liczbę osób do pozostania w domach i izolacji, a zatem wysłania upominku dla mamy za pośrednictwem wyspecjalizowanej firmy.

d38zf74

Powstała więc cała grupa w mediach społecznościowych zrzeszająca osoby poszkodowane. Piszą o bukietach, które już dawno utraciły swoją świeżość, przeterminowanych czekoladkach i niezrealizowanych zamówieniach. Na stronie internetowej Poczty Kwiatowej jednak nie brakuje pozytywnych opinii, ale już w komentarzach na Facebooku co rusz pojawiają się kolejni klienci zgłaszający zastrzeżenia.

Czytaj: Poczta Kwiatowa zawiodła. Nie dostarczyła kwiatów na Dzień Matki

“Zamówiłam kwiaty dla mamy 25 maja z datą dostarczenia 26 maja. Mama do tej pory nie otrzymała kwiatów. Napisałam maila, nikt mi nie odpisał, skontaktowałam się przez stronę, również cisza. Próbowałam dzwonić – nikt nie odbiera. Nie wiem co dzieje się z kwiatami i czy w ogóle będą jeszcze dostarczone, ale pieniądze za serwis pobrali. Pierwszy i ostatni raz zamówiłam od nich kwiaty!” – pisze pani Joanna.

“To jest jakaś kpina! Tak się nie traktuje klientów… Pieniądze wpłacone, informacja, że kwiaty dotrą tego samego dnia, a do tej pory nie dotarły. Na maile brak odpowiedzi, a dzwoniąc na numer telefonu urywa połączenie. Proszę o wyjaśnienie!” – stwierdza inna klientka.

d38zf74

“Nie jest pani jedyna. To samo i mnie spotkało, do tej pory mama nie otrzymała prezentu, a zamówienie złożone w sobotę” – dodaje inny rozczarowany klient.

Podobnych wpisów jest wiele. A firma wciąż milczy. Tylko pod jednym z wpisów z 26 maja administratorzy zapewnili że “przyjrzą się sprawie”.

Zapewne można by z większą wyrozumiałością spojrzeć na problem przez pryzmat koronawirusa, gdyby nie to, że podobna sytuacja miała miejsce przed rokiem, o czym pisaliśmy w Wirtualnej Polsce. Również wówczas firma nie skomentowała sprawy. Dopiero później jednak na Facebooku opublikowała oświadczenie, że jest jej “niezmiernie przykro”.

Sytuacja się powtarza. Zobacz, co pisaliśmy rok temu: Poczta Kwiatowa nie dała rady w Dzień Matki. “Jest nam przykro”

d38zf74

“W Dzień Matki obsługujemy wyjątkowo dużą liczbę zamówień. Robimy wszystko co w naszej mocy, aby nasze kwiaciarnie partnerskie doręczały wszystkie zamówienia. Jeśli zdarzyły się nieprawidłowości lub problemy wynikające z Dnia Matki przypadającego w niedzielę, pracujemy nad ich wyjaśnieniem” – napisała wówczas w komunikacie. “Problemy stanowią znikomy promil wszystkich zamówień, które w dniu wczorajszym realizowaliśmy w Polsce i na świecie. Mamy jednak świadomość, że za każdą przesyłką kryją się ludzkie emocje i uczucia, dlatego jest nam niezmiernie przykro. Jeśli z jakiegokolwiek powodu kwiaciarnie partnerskie Poczty Kwiatowej nie doręczyły przesyłki, w pełni za to odpowiadamy” – zapewniali przedstawiciele firmy.

Zapisz się na nasz specjalny newsletter o koronawirusie.

Masz newsa, zdjęcie, filmik? Wyślij go nam na #dziejesie

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułWIĘCEJ WOLNOŚCI. RZĄD ZNOSI KOLEJNE OBOSTRZENIA
Następny artykułArtur Kosicki odznaczony