A A+ A++

PlayStation może jeszcze w 2023 roku wrzucić na rynek odświeżony model PlayStation 5, firma wczoraj potwierdziła datę premiery PlayStation Access Controller., ale możemy śmiało podejrzewać, że wielu graczy sięgnie po zupełnie inny produkt sygnowany marką PlayStation. Na rynek trafił oficjalny… makaron.

Sony na przestrzeni lat nawiązało wiele różnorodnych współprac, ale raczej tylko nieliczni mogli oczekiwać oficjalnego makaronu PlayStation. Korporacja wraz z firmą Pasta Garofalo przygotowała jedzenie w formie kultowych kształtów PlayStation.

Za 2,60 funtów (13-14 zł) wierni sympatycy japońskiej korporacji będą mogli przyrządzić jedzenie, którego głównym składnikiem będą kółko, kwadrat, trójkąt i krzyżyk…

Powstała nawet specjalna reklama, która jest bardzo mocno inspirowana grami PlayStation – widzimy tutaj rozgrywkę w przyrządzanie, ekran wczytywania, liczbę graczy związaną z porcją gotowanego makaronu oraz za sam posiłek gracz zgarnia trofeum.

Makaron nie bez powodu był promowany przez włoski PlayStation, który przygotował odrobinę dłuższy spot.

Aktualnie nie potwierdzono polskiej premiery… oficjalnego makaronu PlayStation, ale jestem pewien, że wielu fanów chętnie wykorzystałoby taki składnik do swojej ulubionej potrawy.

Makaron PlayStation #2

Makaron PlayStation #3

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPożar domu w Kobusach
Następny artykułTerenowa Gra Miejska „W poszukiwaniu zaginionego skarbu” (foto)