A A+ A++

W komunikacie zapowiedziano, że Movie Games dostarczy spółce Image Games know-how produkcyjny i wydawniczy, a Platige Image – zaplecze potrzebne do realizacji wysokojakościowych animacji i doświadczenia na rynku licencji filmowych i serialowych.

Image Games będzie zajmować się produkcją gier z segmentu AA. Zaplanowano realizację trzech gier o tematyce gangsterskiej osadzonych w różnych okresach historycznych

– Chcemy, żeby Image Games było marką łączącą doświadczenie produkcyjno-wydawnicze Movie Games ze zmysłem artystycznym i umiejętnością opowiadania historii Platige Image. Tematyka gangsterska, zwłaszcza w ujęciu historycznym, ma naszym zdaniem ogromny potencjał. Już wkrótce udzielimy więcej informacji, zapowiadając nasz pierwszy tytuł – komentuje Piotr Gnyp, od niedawna chief marketing officer w Movie Games, a w przyszłości członek zarządu Image Games.

Kapitał zakładowy Image Games wynosi 100 tys. zł, Platige Image i Movie Games objęły po 50 proc. udziałów. Firmy list intencyjny dotyczący współpracy podpisały dwa miesiące temu.

– Nawiązanie współpracy z Movie Games było dla nas naturalnym ruchem, wynikającym z ogłoszonej w styczniu strategii rozwoju na najbliższych 5 lat. Bardzo cieszymy się z tego partnerstwa i jesteśmy przekonani, że efektem połączenia naszych zasobów będzie produkcja dopracowana zarówno pod kątem artystycznym i technicznym, jednocześnie dostarczająca graczom dużo jakościowej rozrywki – komentuje Karol Żbikowski, prezes Platige Image.

W drugiej połowie stycznia Platige Image przyjęło strategię na lata 2021-2025, w której zapowiedziało rozpoczęcie produkcji gier wideo, filmów i seriali oraz nie wykluczyło pozyskania kapitału z emisji nowych akcji, przejścia na główny rynek giełdowy i współpracy z inwestorami w spółkach celowych.

Firma w ub.r. zanotowała wzrost skonsolidowanych wpływów sprzedażowych o 0,8 proc. do 91,15 mln zł i 1,42 mln zł skorygowanego zysku netto. Nowe umowy zagraniczne dotyczące animacji zrekompensowały spadki w innych działach.

Movie Games osiągnęło w ub.r. wzrost wpływów sprzedażowych z 4,48 do 10,89 mln zł oraz zysku netto z 837 tys. zł do 8,86 mln zł.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTargi E3 2021 w czerwcu tylko wirtualnie. Bez Sony, Electronics Arts i Activision Blizzard
Następny artykułSanito klientem On Board Think Kong