A A+ A++

KiedyDoSklepu.pl to narzędzie online pokazujące natężenie ruchu w pobliskich sklepach spożywczych – poinformował Mastercard w poniedziałek.

KiedyDoSklepu.pl to narzędzie, które na podstawie analizy trendów zakupowych pozwala określić, jaki ruch panuje w sklepach spożywczych na terenie Polski w różnych porach dnia i tygodnia – napisała spółka w komunikacie.

“Dzięki temu konsumenci mogą zaplanować zakupy na czas, kiedy łatwiej będzie im utrzymać fizyczny dystans w stosunku do innych klientów, zalecany w czasie trwającej pandemii koronawirusa” – dodano.

Mastercard podał, że uruchomiona strona pozwala skorzystać z kilku filtrów, dzięki którym użytkownik może sprofilować swoje zapytanie.

“Wystarczy wpisać kod pocztowy, typ sklepu spożywczego: hipermarket/supermarket, dyskont/hurtownia lub sklep osiedlowy i dzień tygodnia: dzień roboczy lub weekend” – podano.

Spółka poinformowała, że analizy trendów zakupowych na potrzeby narzędzia KiedyDoSklepu.pl “są aktualizowane w cyklu tygodniowym, dzięki czemu konsumenci mogą planować wizytę w sklepie na podstawie aktualnych informacji z kilku ostatnich dni”.

“Gdy w październiku 2019 r. ogłosiliśmy nasze zasady odpowiedzialnego przetwarzania danych, podkreślaliśmy, że innowacyjne rozwiązania w tym obszarze powinny przynosić korzyści ich posiadaczom, czyli konsumentom” – powiedział Bartosz Ciołkowski, dyrektor generalny na Polskę, Czechy i Słowację, Mastercard Europe.

“KiedyDoSklepu.pl jest przykładem takiego właśnie podejścia. Sporządzając analizy trendów zakupowych, dajemy konsumentom zupełnie nowe możliwości. W tym przypadku mogą oni wybrać optymalną porę na codzienne zakupy, dbając w ten sposób o swój komfort i bezpieczeństwo” – dodał.

Mastercard podał, że jednocześnie zarówno konsumenci, jak i partnerzy biznesowi spółki, mogą być pewni, że firma analizuje trendy w wydatkach z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i ochrony prywatności.

“Stanowią one podstawę modelu biznesowego Mastercard i są nieodłącznym elementem wszystkich produktów i usług firmy” – ogłosiła spółka.

“Dzięki zastosowaniu innowacyjnych mechanizmów agregacji i anonimizacji danych, w tym z wykorzystaniem narzędzi takich jak Truata, informacje dotyczące konkretnych transakcji pozostają niewidoczne i nigdy nie są analizowane, ani udostępniane” – dodała.

Metodologia ta wyklucza również możliwość identyfikacji konkretnych sieci handlowych, a także analizę danych dla zbiorów niespełniających warunku odpowiedniej liczebności, co może dotyczyć zarówno populacji, jak i formatów analizowanych sklepów – podsumowano.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTARGOWISKO MIEJSKIE CAŁKOWICIE OTWARTE
Następny artykułCzy Wojciech Czuchnowski zdąży do dnia Zwycięstwa ?