A A+ A++

Akcja  informacyjna  prowadzona  jest  obecnie  w  województwach  śląskim  i  podkarpackim. Wybór  tych  miejsc  nie  jest  przypadkowy  ponieważ  to  właśnie  w  tych  województwach ostateczny termin wymiany kotłów starszych niż dziesięć lat oraz urządzeń pozaklasowych mija 31 grudnia 2021 roku.

W ramach programu w Biurach Obsługi Klienta PGNiG Obrót Detaliczny można uzyskać poradę  jak  skorzystać  z  dofinansowania  z  Programu  Czyste  Powietrze  oraz  pomoc w przejściu przez niezbędne formalności.

Kampania PGNiG ma zaintrygować ludzi, zmobilizować ich i pokazać jak łatwy – dzięki wsparciu spółki – jest proces wymiany pieca. W reklamach pokazano, że jest łatwiejszy niż dziesiątki zwykłych, codziennych decyzji i wyzwań, takich jak np. przekonanie dziecka do jedzenia warzyw, wymiana tapicerki, czy rezygnacja z porannej kawy.

Komunikacją objęte zostały radio, telewizja, prasa lokalna, internet, media społecznościowe, materiały  promujące  akcję  w  Biurach  Obsługi  Klienta  PGNiG  i  urzędach  gmin. zlokalizowanych  na  terenie  województw,  w  których  prowadzony  jest  Program  „Prosto  po czyste powietrze”.

Spółka nie podaje, jaka agencja przygotowała kampanię.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp
Subskrybuj
Powiadom o
guest

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułVisa z nowym pozycjonowaniem i nowym logo. Rusza kampania “Poznaj Visa” (wideo)
Następny artykułBIC Kids z kampanią “Dla Twojego Małego Artysty” o radości z rysowania