Stworzyliście ofertę szytą na miarę polskiego klienta.
Tak i to jest też coś, co odróżnia nas od konkurencji, ponieważ inne firmy zazwyczaj przygotowują globalne kolekcje, z których część pasuje na rynek polski, a część nie. Globalna oferta, niebiorąca pod uwagę lokalnych gustów sprawia, że i projektantom, i klientom trudniej jest wybrać właściwe rozwiązania i stworzyć harmonijną przestrzeń. Nasza kolekcja została opracowana przy udziale polskich projektantów mebli i wnętrz.
Na stronie jest narzędzie, które online pozwala „dekorować” przestrzeń. To część tej strategii?
Tak, to kolejne rozwiązanie, które jest nowinką na rynku polskim. Stworzyliśmy platformę woodlove.to, która ma połączyć konsumenta z projektantem, stolarzem i z naszymi dystrybutorami, którzy dostarczą materiał.
… czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS