A A+ A++

Stworzyliście ofertę szytą na miarę polskiego klienta.

Tak i to jest też coś, co odróżnia nas od konkurencji, ponieważ inne firmy zazwyczaj przygotowują globalne kolekcje, z których część pasuje na rynek polski, a część nie. Globalna oferta, niebiorąca pod uwagę lokalnych gustów sprawia, że i projektantom, i klientom trudniej jest wybrać właściwe rozwiązania i stworzyć harmonijną przestrzeń. Nasza kolekcja została opracowana przy udziale polskich projektantów mebli i wnętrz.

Na stronie jest narzędzie, które online pozwala „dekorować” przestrzeń. To część tej strategii?

Tak, to kolejne rozwiązanie, które jest nowinką na rynku polskim. Stworzyliśmy platformę woodlove.to, która ma połączyć konsumenta z projektantem, stolarzem i z naszymi dystrybutorami, którzy dostarczą materiał.
czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułUWAGA! Masowy atak phishingowy
Następny artykułMajowa wędrówka po szlaku winnic z PTTK