A A+ A++

Sagra Technology Sp. z o. o., której założycielem i prezesem jest Janusz Pribulka, działa na rynku już od 35 lat. Liczy dziś około stu specjalistów. Początki działalności związane były z produkcją tablic świetlnych z informacjami dla klientów, które pojawiły się w polskich bankach. Później jej działalność wyewoluowała w stronę tworzenia narzędzi do wspierania handlu dzięki współpracy z jedną z ogólnopolskich firm wydawniczych, która potrzebowała systemu mogącego wesprzeć handlowców dostarczających produkty do sklepów. Było to rozpoczęcie działań, które zaowocowały powstaniem autorskiej platformy Emigo, która dziś usprawnia i automatyzuje procesy sprzedaży w firmach produkcyjnych lub dystrybucyjnych wielu branż, maksymalizując efektywność tych procesów. Przez lata rozwijaliśmy Emigo poprzez dołączanie oddzielnych usług i funkcjonalności dedykowanych konkretnym branżom, a także rozszerzanie technologii, która nie tylko wspiera sprzedaż, ale umożliwia integrację danych pochodzących z wielu różnych źródeł (tj. innych systemów) – wyjaśnia Krzysztof Stojek – Chief Technology Officer w Sagra Technology.

Rozwiązania SFA (Sales Force Automation) wspomagające sprzedaż w terenie

Historia rozwiązań automatyzujących i wspierających sprzedaż liczy w Sagra Technology już 24 lata. Wszystko zaczęło się od digitalizacji działań przedstawicieli handlowych i zespołów sprzedaży, którzy odwiedzali punkty sprzedaży.

Firma zaczęła przetwarzać dane od swoich klientów m. in. digitalizując proces zbierania zamówień przez ich przedstawicieli handlowych w sklepach czy aptekach, które były następnie wysyłane do hurtowni (dystrybutorów) czy własnych magazynów centralnych producentów, w prawdziwie cyfrowej formie. Dostarczyła do tego celu aplikację mobilną z analityką i systemem zarządzania działaniami pracowników. Dziś proces ten nazywany jest hiperautomatyzacją i w tym obszarze Sagra Technology rozwija swoje oprogramowanie, przetwarzając już nie tylko dane o zamówieniach, ale także o stanach magazynowych, odsprzedaży czy udzielonych rabatach. Posiadamy rozwiązania do digitalizacji zadań, integracji dużej ilości danych i ciągle wzbogacamy naszą platformę o obsługę kolejnych procesów realizowanych w punktach sprzedaży – opisuje Marcin Pleszko, Chief Automation Officer. Usługi w tym szerokim obszarze oferowane są pod nazwą Emigo. Jest to rozbudowana platforma typu SFA, która daje możliwość łatwego automatyzowania prac mobilnych handlowców i zwiększania efektywności procesów sprzedaży. Pomaga w porę identyfikować problemy ze sprzedażą w terenie, zamieniać dane w konkretne oszczędności i wypracowywać większy zysk. Konstrukcja aplikacji może być dostosowana odpowiednio do rodzaju prowadzonej działalności, segmentu, grupy klientów i zmieniana w trakcie korzystania z niej. Jest to możliwe dzięki no-code’owym edytorom, które umożliwiają samodzielne dopasowanie i rozwój systemu poprzez tworzenie własnych formularzy, dokumentów, procesów, przepływów czy dointegrowywanie niezbędnych użytkownikom danych. Użytkownicy mają możliwość … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułW Miejskim Schronisku dla Bezdomnych Zwierząt w Katowicach powstanie nowy koci pawilon. Przegłosowali go mieszkańcy
Następny artykułOlbrzymia strata. Zmarł dr Krzysztof Iwańczuk, prezes Wojewódzkiego Związku Piłki Siatkowej w Lublinie