IWG działa na rynku
elastycznych biur, które oferuje pod markami Regus i Spaces. Firma jest
obecna na ponad 120 rynkach, w 1 tys. miastach całego świata. W Polsce IWG ma
32 centra biurowe w siedmiu największych miastach. – Firma planuje rozwijać
model franchisingowy, dzięki któremu w ciągu najbliższych kilku lat otworzy
kolejne siedziby poza tradycyjnie rozumianymi centrami biznesowymi, tak by
zapewnić osobom korzystającym z elastycznych biur dogodny i szybki dojazd z
miejsca zamieszkania – zapowiada IWG w komunikacie.
– Nie mam żadnych wątpliwości, co potwierdzają liczne analizy publikowane
przez nas oraz innych graczy rynku biurowego, że hybrydowy model pracy będzie
się dynamicznie rozwijał. Chcą tego zarówno pracownicy, jak i firmy, które
zauważają korzyści płynące ze zwiększonej satysfakcji pracowników oraz
wymiernych oszczędności finansowych – mówi cytowany w komunikacie Paweł
Ornatek, dyrektor generalny IWG w Polsce. – Wizyty w biurze głównym, tzw. centrali, staną
się okazjonalne, a pracownicy będą chcieli zredukować do minimum godziny
spędzane wcześniej w korkach czy komunikacji miejskiej, pracując z domu oraz z
biur blisko domu – przewiduje.
Paweł Ornatek doświadczenie zdob … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS