A A+ A++

Kolorem nadchodzącego roku według Pantone będzie Viva Magenta, która „emanuje czystą radością, zachęca do eksperymentowania i wyrażania siebie bez ograniczeń”.

Koniec roku to czas na ogłaszanie nadchodzących trendów we wzornictwie przez Pantone Color Institute. I tym razem grono 40 ekspertów przeanalizowało aktualne trendy w świecie designu, mody, kina, a także najważniejsze wydarzenia na arenie międzynarodowej, aby wybrać odcień zgodny z panującymi oczekiwaniami.

Podczas targów sztuki Art Basel w Miami Instytut Pantone ogłosił, że specjaliści postawili na energetyzującą Viva Magentę 18-1750. Jak tłumaczyła Laurie Pressman, wiceprezeska Pantone Color Institute, jest to kolor łączący „ciepłe i zimne odcienie, przeszłość i przyszłość, fizyczną i wirtualną rzeczywistość”.

Jest odważny, nieustraszony, przedstawia optymizm i radość – a wiemy, że wszyscy bardzo tego potrzebujemy – mówi Leatrice Eiseman, dyrektor wykonawcza Pantone Color Institute.

Viva Magenta nawiązuje do koloru PANTONE 18-1750 i jest przedstawiona jako kolor odważny, symbol siły i wigoru, który pomaga budować wewnętrzną siłę. Instytut Pantone podkreśla, że Viva Magenta została wybrana w dobie technologii i ciągłych zmian, jako „niekonwencjonalny odcień na niekonwencjonalny czas”.

Szukaliśmy koloru, który promuje radość oraz zabawę. Obecne życie jest niekonwencjonalne i pod wieloma względami stanowi wyzwanie, dlatego myślę, że szukamy rzeczy, które pomogą nam uciec od problemów – tłumaczyła Laurie Pressman.

Po uroczystym ogłoszeniu koloru 2023 roku w Miami Beach odbyła się prezentacja jednego z pierwszych produktów w odcieniu Viva Magenty – smartfonu Motorola Edge 30 Fusion. Kolejne miesiące z pewnością pokażą, jak inne marki odtworzą najmodniejszy kolor roku w swoich projektach.

PS
Pantone nawiązało współpracę ze szwedzką marką Intimina i ogłosiło wprowadzenie nowego koloru, który nosi nazwę „okres”. Akcja zwraca uwagę na problem tabuizacji miesiączki

PS2
W palecie wyjątkowych kolorów Pantone znalazł się również „Brady Blue”. Intensywny niebieski zaprojektował amerykański futbolista Thomas  Brady, jako część promocji własnej marki odzieżowej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułKolejne części maszyny TBM przejadą przez Polskę. Pierwsze utrudnienia już w weekend
Następny artykułRomskie kolędowanie już za tydzień w Płocku