A A+ A++

Umowa została zawarta 15 maja 2020 roku w przetargu rozpisanym w marcu bieżącego roku. Został on podzielony na 3 części i dotyczył dostaw paliwa lotniczego, oleju napędowego i benzyny bezołowiowej, jednak jedynie w pierwszych dwóch częściach złożono oferty. Obejmują one co następuje:  

1. Dostawa paliwa do turbinowych silników lotniczych F-34 w latach 2020–2022 w ilości całkowitej 166 094 950 kg. Zamówienia obejmują: 2020 r. – 30 000 000 kg (z opcją na 12 094 950 kg), 2021 r. – 31 000 000 kg (z opcją na 30 000 000 kg), 2022 r. – 33 000 000 kg (oraz opcja na 30 000 000 kg).

2. Dostawa oleju napędowego F-54 w latach 2020–2022 o całkowitej ilości 105 723 828 kg. Zamówienia obejmują: 2020 r. – 26 723 828 kg (plus opcja na 9 000 000 kg), 2021 r. – 25 000 000 kg (oraz opcja na 10 000 000 kg), 2022 r. – 20 000 000 (z opcją na 15 000 000 kg).

W przetargu jedynym oferentem był PKN Orlen, który oszacował wartość netto dostaw na łączną sumę netto 249 142 425,00 zł i 306 445 182,75 zł brutto dla kontraktu na dostawy paliwa lotniczego, zgodnego ze standardem NATO F-34, oraz netto 423 952 550,28 zł i brutto 521 461 636,84 zł dla zamówienia na zgodny ze standardem NATO uniwersalny olej napędowy F-54.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCzy tylko Polska zmaga się z deficytem wody?
Następny artykułKoronawirus – Raport z dnia 18 maja 2020 r.