Orlen oszacował efekt Kubicy
30.12.2019r. 22:09
Z załączonej przez szefa Orlenu grafiki wynika ponadto, że największą wartość reklamową wygenerowało dla spółki Grand Prix Niemiec, bo 26 mln zł. Podczas tego wyścigu Kubica zajął najwyższe w sezonie 10. miejsce. Na dwóch kolejnych miejscach znalazły się: GP Włoch 13,3 mln zł oraz GP Wielkiej Brytanii – 13 mln zł.
Jak dodano, efekt Kubicy i sponsoringu polskiego kierowcy przez Orlen spowodował, że marka Orlenu była widoczna w globalnych transmisjach telewizyjnych przez 250 godzin. Sześciokrotnie zwiększyła się też widownia F1 w Polsce.
Polak po nieudanym tegorocznym sezonie w F1 rozstał się z brytyjskim zespołem Williams, dla którego w 2019 roku zdobył jeden punkt. W nadchodzącym sezonie Kubica być może będzie kierowcą testowym w jednej z ekip F1, ale także chce się nadal ścigać w innej serii wyścigowej. Jak sam mówił, pod uwagę brał właśnie DTM.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS