A A+ A++

Dla wielu rok 2020 był niełatwy, jednak OPPO – wiodący producent urządzeń mobilnych – zachęca do spojrzenia nań z perspektywy, która będąc od zawsze w DNA marki, dziś zdaje się być wyjątkowo aktualnym, uniwersalnym przesłaniem. Nietypowa świąteczna kampania ma na celu zainspirować młodych ludzi do poszukiwania pozytywnych wspomnień z kończącego się już roku 2020 oraz do przygotowania się do zawsze wymagającego sezonu świątecznego i spojrzenie z nadzieją na nadchodzący 2021 rok.

dsccx4x

Kampania „Look for the good” zachęca ludzi do odnalezienia pozytywnych wspomnień, w 2020 roku i ukazuje rolę, jaką odegrała technologia w umożliwieniu ludziom pozostania w kontakcie, nawet jeśli nie byli w stanie fizycznie się zobaczyć. Początek wyznaczony jest przez spot wizerunkowy, przedstawiający prawdziwe historie z życia młodych ludzi na całym świecie, obrazujące – szczególnie potrzebne w trudnym okresie roku 2020 – pozytywną energię i kreatywnego ducha. Są to też cechy bardzo bliskie marce OPPO.

Nawiązywanie do dobrych momentów w roku 2020

Dla wielu ludzi rok 2020 był rokiem odmieniającym. Skłonił do życia chwilą i skupieniu się na tym, co naprawdę ma znaczenie. OPPO przeprowadziło wywiady z kilkunastoma młodymi ludźmi, dla których rok 2020 mimo wszystko odznaczył się pozytywnie. Nikodem w końcu znalazł w sobie odwagę by zaangażować się w relację z kimś, kogo poznał online, a ta osoba okazała się miłością jego życia. Ich wielogodzinne wieczorne rozmowy pomogły w zbudowaniu szczególnej więzi.

Materiały prasowe

(Materiały prasowe)

Produkty OPPO napędzają pasje i pozwalają dzielić się chwilami

Podczas lockdownu świat bardziej niż kiedykolwiek polegał na technologii. Ale smartfony OPPO były również narzędziem dla młodych ludzi do znajdowania nowych hobby i pasji. Kreatywność to cecha, z którą firma OPPO i seria Reno utożsamia się od dawna. Kampania „Look for the good” pokazuje potencjał smartfona OPPO Reno4 Lite a także – w Polskiej adaptacji OPPO Watcha i słuchawek Enco W31.

 Materiały prasowe

(Materiały prasowe)

Reno4 Lite to smukły i pięknie zaprojektowany smartfon, który łączy w sobie świetną technologię z bogatą, intuicyjną funkcjonalnością w modnej stylistyce, zapewniając doskonałe wrażenia użytkownikom.

dsccx4x

OPPO Reno4 Lite pomaga ludziom z pasją do kreatywności uchwycić chwile, które są dla nich najważniejsze. Jest to idealny smartfon do robienia i udostępniania zdjęć z okresu świątecznego dzięki sześciu trybom pracy aparatu z rozszerzeniem AI, oferującym opcje ultra wyraźnego trybu zdjęć, zdjęć nocnych, kreatywnego trybu portretu i ultra stabilnego wideo.

Inne funkcje obejmują:

Funkcja AI Color Portrait, która ułatwia wykonywanie niesamowitych portretów i daje użytkownikowi kontrolę nad przekształcaniem tła na czarno-białe, aby wyróżnić postać na zdjęciu.

Efekt bokeh wywoływany z pomocą podwójnego aparatu selfie, niezależnie od tego, czy jest dzień czy noc, zdjęcia zrobione na Reno4 Lite będą ostre i wyraźne.

dsccx4x

Aplikacja SoLoop pozwala użytkownikom edytować swoje filmy bezpośrednio z albumu, dodawać muzykę i tekst oraz zamieniać Reno4 Lite w maszynę do robienia filmów.

“Reno4 Lite odzwierciedla ducha pozytywności. Wiele osób nie będzie spoglądało na rok 2020 z radością, ale zachęcamy wszystkich do znalezienia nowych sposobów na bycie kreatywnym, zdrowym, świadomym i pełnym pasji pomimo wyzwań w tym roku. Dlatego właśnie wybraliśmy te historie. Wiele z nich jest uniwersalnych, ale dają nową nadzieję ludziom zmagającym się z trudnościami wynikającymi np. z lockdownu lub innymi ograniczeniami. Historie te odzwierciedlają również ideę naszej serii Reno. Jeden pomysł, z pozoru mały, może mieć bardzo duży i pozytywny wpływ na wielu ludzi. Bądźmy więc odważni i szukajmy pozytywów we wszystkim” – powiedziała Mo Zhang Brand Menadżerka w OPPO Polska.

Pełny, 90 sek. spot w wersji globalnej można obejrzeć tutaj:

Spot 30 sek. w wersji zlokalizowanej dostępny jest tutaj:

Globalna kampania będzie miała także swoją świąteczną odsłonę, w której udział weźmie ambasador marki OPPO – Marcin Prokop oraz czwórka popularnych influencerów:

dsccx4x

Kampania będzie trwała od dziś, drugiego grudnia, do końca 2020 r. i intencjonalnie pojawi się wyłącznie w Internecie, w zróżnicowanych kanałach i postaciach. Obejmie również szerokie działania PR, zorientowane na eksponowanie pozytywnych historii i postaw. Będzie je można śledzić pod oficjalnymi hasztagami kampanii: #lookforthegood i #livelytogether.

Za lokalne działania odpowiada Dział Marketingu OPPO w Polsce. Agencja House of Hype koordynuje aktywacje z influencerami i Social Media, agencja 24/7 Communications wspiera kampanię PR. Media zaplanował dom mediowy Spark.

Idealne akcesoria na zdrowe i towarzyskie święta.

OPPO Watch to idealne uzupełnienie dla smartfona OPPO Reno4 Lite. Eleganckie i stylowe akcesorium mobilne, pracujące pod kontrolą systemu operacyjnego Wear OS Google™. Watch jest wyposażony w idealnie spasowany, obustronnie zakrzywiony wyświetlacz i jasny ekran, który płynnie integruje się z aplikacjami i usługami Google, zapewniając natychmiastowy dostęp do istotnych informacji, takich jak powiadomienia i wiadomości.

dsccx4x

OPPO Watch dostarcza podsumowanie istotnych informacji zdrowotnych, takich jak monitorowanie tętna i jakości snu. Delikatnie przypomina użytkownikom, aby pozostali aktywni w ciągu dnia i oferuje pomoc w stresie oraz wskazówki dotyczące oddychania. Zegarek OPPO Watch posiada też ciekawą funkcję: to pięciominutowe filmy instruktażowe, które pomagają użytkownikom utrzymać dobrą kondycję nawet w pracowitych dniach. Z kolei specjalnie zaprojektowane treningi obejmują tryby: Bieg Fitness, Bieg na spalanie tłuszczu, Spacer na dworze, Jazda rowerem na dworze i Pływanie.

Warto wypróbować także słuchawki TWS OPPO Enco W31. Niewiarygodnie lekkie i wygodne w noszeniu słuchawki są stworzone do komfortowego użytkowania. Współpracujący z słuchawkami algorytm AI zapewnia natomiast skuteczną redukcję hałasu z zewnątrz, co znacznie polepsza jakość przeprowadzanych rozmów. Głośniki słuchawkowe OPPO Enco W31 wykorzystują 7 mm-owe, podwójne membrany kompozytowe z TPU. Materiał ten jest lekki, reaguje szybko i generuje szczegółowy, wierny dźwięk, zwiększając zasięg wysokich częstotliwości i redukując zniekształcenia przy niskich częstotliwościach. Słuchawki oferują także dwa tryby audio – zbalansowany i wzmacniający basy. Obsługują także tryby AAC i SBC. Ważną informacją dla wielbicieli aktywnego wypoczynku jest, że OPPO W31 spełniają normę IP54.

Reno4 Lite w połączeniu ze słuchawkami Enco W31 to idealne połączenie do robienia i udostępniania zdjęć, prowadzenia rozmów z przyjaciółmi i rodziną oraz słuchania muzyki lub oglądania filmów przez cały sezon urlopowy.

O marce OPPO

OPPO jest wiodącym producentem inteligentnych urządzeń, który dostarcza produkty o unikalnym wzornictwie, wyposażone w innowacyjne technologie. Firma plasuje się w pierwszej piątce pod względem wielkości udziału w globalnej sprzedaży smartfonów. Obecnie działalność OPPO obejmuje ponad 40 krajów i regionów. Firma posiada 6 instytutów badawczych i 4 centra B&R oraz międzynarodowe centrum wzornictwa w Londynie.

dsccx4x

Rozwiązania OPPO

Od wprowadzenia na rynek swojego pierwszego smartfona w 2008 r., marka nieustannie koncentruje się na jak najlepszym połączeniu najwyższej jakości wzornictwa i przełomowych technologii. To sprawia, że OPPO jako pierwsze wprowadziło rozwiązania, które następnie przeniknęły do całego rynku. Na przykład zapoczątkowało erę zdjęć „selfie” oraz było pierwszą marką, która wprowadziła smartfony z przednimi aparatami 5 MP i 16 MP, a później także z obrotowym modułem obiektywu, funkcją Ultra HD oraz technologią 5x Dual Camera Zoom. Aktualnie OPPO jest pionierem we wdrażaniu rozwiązań opartych o 5G, demonstrując pierwsze realne zastosowania tej technologii dla potrzeb konsumenckich. Firma przedstawiła również pierwsze w Europie dostępne komercyjnie urządzenie, które w pełni korzysta z sieci 5G – OPPO Reno 5G.

OPPO w Polsce

OPPO jest obecne w Polsce od stycznia 2019 roku i systematycznie buduje swoją pozycję na rynku. Dzięki przemyślanej strategii marketingowej, po ledwie półtora roku od debiutu nad Wisłą, marka zdobyła rozpoznawalność już u co trzeciego Polaka. W 2020 r. ambasadorem OPPO w Polsce został Marcin Prokop, znany dziennikarz i osobowość telewizyjna. Produkty OPPO można zakupić u najbardziej renomowanych sprzedawców detalicznych: MediaMarkt, Media Expert, RTV Euro AGD, NEONET i x-kom oraz poprzez Strefę Marki OPPO na Allegro. Smartfony OPPO w Polsce znajdują się także w ofercie wszystkich głównych operatorów telekomunikacyjnych. Rosnąca popularność marki w kraju spowodowała, że seria urządzeń Reno3 odnotowała na polskim rynku najwyższą sprzedaż spośród krajów Europy Środkowo-Wschodniej. Aktualnie w ofercie OPPO Polska znajdują się dwie linie smartfonów – Seria Reno i seria A, a także urządzenia ubieralne jak smartwatche i słuchawki bezprzewodowe.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułProf. Kuchar: do powstrzymania pandemii trzeba zaszczepić co najmniej 70 proc. społeczeństwa
Następny artykułPięć dziewczyn z woj. lubuskiego zakwalifikowało się do półfinału Miss Polski i Miss Polski Nastolatek 2020!