A A+ A++

Skutki pandemii szkoły odczuły już 12 marca 2020 r. Wtedy wszystkie przeszły na zdalne nauczanie. I nagle pojawiła się grupa uczniów, którzy nie uczestniczyli w zdalnych lekcjach, nie przysyłali zrobionych zadań, ich rodzice nie odpowiadali na e-maile i SMS-y od nauczycieli, nie odbierali też telefonów. W Opolu takich uczniów było 50, 12 marca urwał się z nimi kontakt.

– Najczęstszą przyczyną absencji były problemy w rodzinach, w których nauka nie jest najwyższą wartością. W rodzinach, które miały problemy z własnym funkcjonowaniem, lub tych, gdzie była założona Niebieska Karta, pojawiał się też problem z dopilnowaniem dziecka, aby uczestniczyło w zajęciach. Dotyczyło to także rodzin wielodzietnych, gdzie kilkoro dzieci miało jednocześnie zajęcia zdalne – tłumaczyła na początku pierwszych wakacji w czasie pandemii Irena Koszyk, ówczesna naczelniczka ratuszowego wydziału oświaty.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułBottas i Perez najszybsi na piątkowych treningach przed GP USA
Następny artykułStartuje wypłata zaliczek dla rolników