Nośniki reklamowe nie zawsze kojarzą się nam z atrakcyjnym, wzbogacającym elementem przestrzeni miejskiej. Raczej są persona non grata, czymś, czego wolelibyśmy nie widzieć wokół nas. Radni wielu miast walczą o uchwały krajobrazowe, które mają ograniczyć ich liczbę, wielkość czy zmusić właścicieli nośników do poprawy estetyki reklam outdoorowych. AMS rzuca wyzwanie tej opinii i sprawia, że dzięki jej instalacjom przestrzeń miejsca nie traci, a zyskuje.
Obecnie jesteśmy innym społeczeństwem niż dziesięć, a nawet pięć lat temu, a branża reklamowa, aby zdobyć klienta, musi nadążać za tymi zmianami. Jakie to zmiany? Przede wszystkim mocno wzrosła nasza świadomość problemu zanieczyszczenia…
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS