W nowej kampanii ONZ przedstawia swoje globalne cele w formie przypomnień na samoprzylepnych karteczkach, które są rozmieszczone w różnych miejscach na całym świecie. Organizacja, tworząc „Światową listę rzeczy do zrobienia”, zwraca uwagę na najwazniejsze działania w zakresie zrównoważonego rozwoju.
Z okazji Tygodnia Globalnych Celów wystartowała kampania ONZ przygotowana przez agencję Karmarama, w ramach której powstał krótki kreatywny spot. Film przedstawia ogromne samoprzylepne kartki z odręcznie zapisanymi „rzeczami do zrobienia”, które zostały umieszczone w znanych miejscach na świecie, m.in. w Nowym Jorku, Wenecji, Brazylii czy Egipcie.
Przypomnienia o zadaniach do wykonania odnoszą się do takich działań jak „zakończenie ubóstwa”, „zakończenie głodu na świecie”, „dostarczenie opieki zdrowotnej dla wszystkich na świecie” czy „ochrona oceanów”. Łącznie karteczki zawierają 17 przypomnień nawiązujących do globalnych celów ONZ.
Nowa kampania, która opiera się na ukazaniu Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ jako „Światowej listy rzeczy do zrobienia”, została stworzona przez agencję Karmarama, należącej do Accenture Interactive.
– Czas się kończy. Jeśli mamy osiągnąć cele ONZ do 2030 roku, musimy przejść od rozmowy do działania. Lista rzeczy do zrobienia na świecie to prosty pomysł, który każdy może zrealizować, aby pomóc ocalić planetę – podsumował Ben Bilboul, dyrektor naczelny Karmaramy i dyrektor zarządzający Accenture Interactive.
Film z ogromnymi karteczkami zostanie wyświetlony 25 września podczas Global Citizen Festival, 24-godzinnego telewizyjnego wydarzenia, które transmitowane jest na sześciu kontynentach.
Karteczki samoprzylepne zostaną zaprezentowane także na billboardach w różnych miejscach na świecie oraz w internecie. W Wielkiej Brytanii i w Indiach kartki samoprzylepne pojawią się w widocznych miejscach na budynkach oraz w formie instalacji artystycznych.
Kampania będzie promowana także na oficjalnych stronach internetowych oraz w mediach społecznościowych znanych marek, a oprócz przestrzeni wirtualnej – na budynkach siedzib firm. We wsparcie kampanii włączyły się takie firmy jak Google, Nike, Unilever, Avanti, SAP czy Mars. W ten sposób marki dzielą się informacjami o tym, jakie działania podejmują, aby przyczynić się do wykonania zadań ze „Światowej listy rzeczy do zrobienia”.
PS
Firma Mastercard poinformowała o otwarciu swojego Laboratorium Innowacji zrównoważonego rozwoju, które zajmie się rozwijaniem oferty produktów i rozwiązań cyfrowych przyjaznych dla środowiska.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS