Facebook wraz ze znana marką okularów Ray-Ban zaprezentował w czwartek inteligentne okulary z dostępem do sieci – poinformowała agencja AP. Z pomocą gadżetu będzie można zrobić zdjęcie, nagranie, posłuchać muzyki, a nawet zadzwonić poprzez aplikację cyfrowego giganta.
Okulary Ray-Ban Stories będą odbierać komendy głosowe dzięki wbudowanemu mikrofonowi, a za pomocą wbudowanej w oprawki technologii bezprzewodowo będą łączyć się z aplikacją Facebook View.
Welcome back to the moment.
Discover our first generation of smart glasses that keeps you connected. So you can keep your eyes on the world around you.
Created in collaboration with Facebook, #RayBanStories are the new way to capture, share and listen.Posted by Ray-Ban on Thursday, September 9, 2021
“Wzięliśmy nasze okulary Wayfarer z 1952 i przeprojektowaliśmy je, wciskając tam nieco niezłej technologii” – powiedział Fabio Borsoi, dyrektor ds. badań i projektowania EssilorLuxottica, producenta Ray-Ban.
Facebook reklamuje okulary jako urządzenie, które pozwala “uchwycić spontaniczne momenty życia z wyjątkowej perspektywy pierwszoosobowej”.
Inteligentne okulary wraz z ładującym je etui są dostępne w sprzedaży za 299 dolarów w USA, Wielkiej Brytanii, Kanadzie Włoszech, Irlandii i Australii. (PAP)
ska/ tebe/
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS