Klienci, po wcześniejszym umówieniu telefonicznym (centrala UM, tel. 32 43 92 000), obsługiwani będą w następujących godzinach:
Urząd Miasta
- poniedziałek – środa: 8.00 – 15.00
- czwartek: 8.00 – 17.30
- piątek: 8.00 – 12.30
Urząd Stanu Cywilnego
- od poniedziałku do soboty: 8.00 – 15.00.
Wejście do budynku urzędu miasta możliwe tylko od strony ul. Miejskiej.
Klienci mogą skorzystać z bezpośredniej obsługi tylko po wcześniejszym umówieniu telefonicznym wizyty z pracownikiem danego wydziału czy biura urzędu. Wyjątek stanowi Referat Rejestracji Pojazdów Wydziału Komunikacji, gdzie obowiązuje bieżąca obsługa klientów oraz elektroniczna rezerwacja terminu. Wykaz numerów telefonów i adresów mailowych dostępny jest TUTAJ.
Telefoniczne umówienie wizyt nie dotyczy również spraw załatwianych w Urzędzie Stanu Cywilnego związanych z rejestracją zgonu.
Więcej informacji TUTAJ.
źródło: UM Rybnik, oprac. ż
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS