A A+ A++

W Halloweenową noc straszą różne duchy, upiory i inne potwory, ale dla wielu imprezowiczów nie może być nic bardziej przerażającego, niż brak M&M’sów w zapasie. Marka znalazła jednak rozwiązanie tego problemu. Jest nim organizacja dostawy słodkich pyszności.

Źródło obrazka: flickr.com

Słodko-ekscytująca oferta

Strategia marketingowa dojdzie do skutku dzięki współpracy z Gopuffem. Firma ta dostarcza wszelkiego rodzaju towary spotykane w sklepach spożywczych, jak artykuły gospodarstwa domowego, napoje czy przekąski. M&M’s nawiązał współpracę z marką, by móc sprzedać jak największą ilość popularnych cukierków. 

Okazją do zwiększenia przychodów jest sytuacja, kiedy ludziom kończy się zapas słodyczy. Dla wielu z nich impreza nie może mieć racji bytu bez obecności słodkich przysmaków, więc konieczne jest uzupełnienie luki. Zapotrzebowanie na odpowiedniego dostawcę okazuje się bardziej, niż konieczne. 

Z tego właśnie powodu powstała infolinia M&M’s Halloween Rescue Squad, dzięki której imprezowicze w razie braków cukierków pilnie otrzymają dostawę ulubionych słodkości i będą mogli bawić się dalej. 

Jak podaje People.com, cukierki M&M’s mają być dostarczane zupełnie za darmo i w czasie krótszym, niż godzina. Gopuff obsługuje transakcje w ponad tysiącach miast w Ameryce Północnej oraz Europie, w tym do Filadelfii, Chicago i Nowego Yorku. 

Strategia Marsa 

Mars, odpowiedzialny za rozwój marki M&M’s oraz dystrybucję jej produktów, chce zdobyć przychylność jak największej ilości konsumentów, którzy często obawiają się, że nie kupili wystarczające ilości cukierków, by zadowolić siebie i gości. 

Wcześniej gigant zlecił firmie Morning Consult przeprowadzenie badania dotyczącego praktyk konsumenckich miłośników słodyczy. Wyniki pokazały, że w przeszłości ok. połowa amerykańskich konsumentów podzielała obawy, związane z ilością ulubionych łakoci na specjalnych okazjach. 

Gopuff to świetny partner biznesowy dla Marsa, oferujący ultraszybką dostawę. Jej pracownicy mają ogromne doświadczenie w opracowywaniu modeli sprzedażowych, które spełniają oczekiwania konsumentów przyzwyczajonych do wygody. Jest to istotne z punktu widzenia ostatnich lat, w których pandemia przyzwyczaiła wielu ludzi do siedzenia w domu.

– Sezon Halloween rozszerza się, a entuzjazm skłania konsumentów do robienia zakupów wcześniej i częściej – powiedział Tim LeBel, prezes sprzedaży Mars Wrigley, w oświadczeniu prasowym

Dostawy zjawiskiem powszechnym 

Jak się okazuje, nie tylko M&M’s przyjął strategię rozpoznawania i niwelowania awarii żywnościowej. W Ameryce, pizzeria Domino dostarcza klientom darmową pizzę w skomplikowanych sytuacjach. Kwestie promocyjne są regulowane przez program “Domino’s Emergency Pizza”. Do 11 lutego 2024 roku, klienci, którzy zdobyli odpowiednie nagrody, mogą zamówić średnią pizzę z dwoma dodatkami za darmo.

Warunkiem otrzymania darmowej pizzy jest utworzenie konta w systemie nagród, a następnie zrealizowanie zamówienia lub złożenie dostawy o wartości co najmniej 8 USD.

W 2022 roku, po raz pierwszy od dekady marka M&M’S, część Mars, powiększa swoją legendarną ekipę, wprowadzając nową kobiecą postać i rzeczniczkę słodkości – poznajcie Wiolę.

Marka popularnych czekoladowych cukierków ogłosiła na początku 2022 roku zmianę wizerunku, zmierzając w stronę inkluzywności. Maskotki, które dotychczas znaliśmy z reklam M&M’S, zmieniły wygląd, aby zwracać uwagę na różnorodność i poczucie przynależności.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułPiaseczno z dwoma wyróżnieniami za kadencję 2018-2023
Następny artykułPaweł Deląg gorzko o obecnej sytuacji polityce: To nie moja Polska