A A+ A++

Rozmowa skupia się na kluczowych aspektach prowadzenia i rozwijania firmy w dynamicznie zmieniającym się środowisku technologicznym, w tym integracji marketingu z technologią, danymi i AI. Joanna Czekaj podkreśla znaczenie ciągłej redefinicji celów i adaptacji do zmian, co jest niezbędne w branży marketingowo – technologicznej oraz e-commerce. Opowiada również o wyzwaniach związanych z wejściem na rynek amerykański oraz o tym, jak ważne jest wsparcie ze strony rodziny i osób, z którymi pracujemy w podejmowaniu odważnych decyzji zawodowych.

czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułXVII Memoriał Władysława Szewca – piłkarskie emocje już w lutym!
Następny artykułKatowice oficjalnie dołączyły do Powering Past Coal Alliance. Co to oznacza dla miasta?