Fundacja „Na Ratunek Dzieciom z Chorobą Nowotworową” od 30 lat wspiera dzieci, które stają do walki z nowotworami. I już po raz trzeci organizuje we współpracy z innymi Fundacjami związanymi z onkologią dziecięcą ogólnopolską Kampanię Złotej Wstążki. Jej start przypada na 1 września, ponieważ na całym świecie wrzesień jest miesiącem świadomości nowotworów u dzieci, a wstążka w złotym kolorze jest ich symbolem.
Celem świadomościowym tegorocznej Kampanii jest zwrócenie uwagi na konieczność wsparcia psycho-społecznego dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodzin. Bo gdy choruje dziecko, to choruje cała rodzina. Priorytetem jest również zebranie pieniędzy na poprawę jakości leczenia małych pacjentów , także w wymiarze psychologiczno- pedagogicznym.
Spacerujesz, biegasz, jeździsz – pomagasz!
Organizatorzy Kampanii Złotej Wstążki przewidzieli szereg aktywności, w których można połączyć zacięcie sportowe z pomaganiem, świetnie się bawić, pozytywnie rywalizować, podejmować wyzwania i równocześnie realnie pomagać. Na przykład biorąc udział w RakReatonie – ogólnopolskim wyzwaniu, które polega na pokonaniu wspólnie 1 miliona kilometrów we wrześniu. Liczy się każdy wysiłek fizyczny – spacer, nordic walking, bieg, jazda na rowerze, hulajnodze czy rolkach. Gdy zostanie osiągnięty cel, Partnerzy wyzwania: Fundacja LOTTO im. Haliny Konopackiej oraz Grupa IMPEL przeznaczą 120 tys. zł na ogólnopolski projekt wsparcia psychologicznego, pedagogicznego i społecznego dzieci z chorobą nowotworową oraz ich rodzin.
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS