Przerwa w komunikatach od MPWiK. Do kiedy?
W piątek (10 maja) rozpocznie się wdrożenie nowego systemu powiadomień o awariach wodociągowych. Podczas wdrożenia zespół MPWiK nie będzie miał możliwości umieszczania informacji na stronie internetowej w zakładce „Awarie i remonty”, wysyłania komunikatów SMS i powiadomień e-mailowych.
W razie braku zimnej wody lub pytań dotyczących awarii, prosimy kontaktować się z naszym pogotowiem wod-kan pod numerem alarmowym 994. Połączenie jest bezpłatne, a numer dostępny przez całą dobę. Prace przy wdrożeniu nowego systemu informatycznego powinny zakończyć się w nocy z niedzieli na poniedziałek (12/13 maja 2024 roku). Przepraszamy za czasowe utrudnienia.
MPWiK Wrocław
– W przypadku dużej awarii, której zasięg będzie rozległy, poinformujemy o tym w formie pop-upu na stronie, a także w social mediach. W przypadku lokalnych awarii, braku zimnej wody najlepiej kontaktować się bezpośrednio z pogotowiem wod-kan pod bezpłatnym, całodobowym numerem 994 – informuje Martyna Bańcerek, rzeczniczka prasowa MPWiK we Wrocławiu.
Zobacz również
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS