A A+ A++

Przerwa w komunikatach od MPWiK. Do kiedy?

W piątek (10 maja) rozpocznie się wdrożenie nowego systemu powiadomień o awariach wodociągowych. Podczas wdrożenia zespół MPWiK nie będzie miał możliwości umieszczania informacji na stronie internetowej w zakładce „Awarie i remonty”, wysyłania komunikatów SMS i powiadomień e-mailowych.

W razie braku zimnej wody lub pytań dotyczących awarii, prosimy kontaktować się z naszym pogotowiem wod-kan pod numerem alarmowym 994. Połączenie jest bezpłatne, a numer dostępny przez całą dobę. Prace przy wdrożeniu nowego systemu informatycznego powinny zakończyć się w nocy z niedzieli na poniedziałek (12/13 maja 2024 roku). Przepraszamy za czasowe utrudnienia.

MPWiK Wrocław

– W przypadku dużej awarii, której zasięg będzie rozległy, poinformujemy o tym w formie pop-upu na stronie, a także w social mediach. W przypadku lokalnych awarii, braku zimnej wody najlepiej kontaktować się bezpośrednio z pogotowiem wod-kan pod bezpłatnym, całodobowym numerem 994 – informuje Martyna Bańcerek, rzeczniczka prasowa MPWiK we Wrocławiu.  


Zobacz również

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułCo z “paszportówką” w Bolesławcu?
Następny artykułProfesor odkrywa nazewnicze ślady po rodzie Skórzewskich (zdjęcia)