A A+ A++

W trosce o Państwa bezpieczeństwo oraz kierując się dobrem klientów jak i wykonawców porad stosuje się organizację bezpośredniej obsługi interesantów dostosowaną do aktualnych ograniczeń, nakazów i zakazów obowiązujących w związku z wystąpieniem stanu epidemii. Oznacza to realizację nieodpłatnych porad prawnych zgodnie z Zaleceniami Ministra Sprawiedliwości i Głównego Inspektora Sanitarnego.

1. Porada może się odbyć wyłącznie po umówieniu terminu wizyty pod nr telefonu: 609 009 469 lub za pomocą internetowej rejestracji dostępnej na stronie www.pulawy.powiat.pl.

2. Należy zgłaszać się na umówiona godzinę, bez osób towarzyszących.

3. W celu zwiększenia bezpieczeństwa proszę o ograniczenie do minimum czasu oczekiwania na miejscu.

4. Każda osoba powinna korzystać z własnych przyborów (długopisy, notatniki, itp.).

5. Do punktu może wejść wyłącznie osoba z osłoną na usta i noś (maseczka, przyłbica).

6. Przed wejściem do punktu należy zdezynfekować ręce lub założyć rękawiczki.

7. Należy przestrzegać dystansu społecznego między osobami wynoszącego przynajmniej 2 metry od innych osób.

8. W przypadku spraw niewymagających fizycznej obecności w siedzibie punktu zaleca się korzystanie z nieodpłatnych porad prawnych z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość.

Informacja o przywróceniu obsługi bezpośredniej w NPP i NPO., plik: Rozszerzenie: pdf, Rozmiar: [681.57 KB]

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułTrening systemu alarmowania ludności
Następny artykułPotworny wypadek pod Fromborkiem. W samochodzie spłonął mężczyzna