A A+ A++

W Biurze Obsługi Klienta przy ul. Zduńskiej wszyscy Klienci obsługiwani są bezpośrednio przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa epidemicznego. Osoba wchodząca do urzędu musi posiadać prawidłowo założoną maseczkę oraz obowiązkowo zdezynfekować ręce przed wejściem na salę obsługi. W BOK może przebywać po jednej osobie przy jednym stanowisku obsługi.

Przy wejściu do BOK od ul. Zduńskiej wystawione są pojemniki do składania dokumentów i pism. Kwarantanna dla złożonych dokumentów trwa 24 h.

W Urzędzie Stanu Cywilnego Klienci są obsługiwani bezpośrednio, przy przestrzeganiu zasad, związanych z zachowaniem odpowiedniego poziomu bezpieczeństwa. Ograniczona jest więc liczba klientów przebywających w budynku USC. Także zapewnienia ślubów są przyjmowane na bieżąco.

Załatwianie spraw w Wydziale Ewidencji i Spraw Obywatelskich Urzędu Miasta Płocka:

Rejestracja pojazdu

Załatwienie sprawy związanej m. in. z zarejestrowaniem pojazdu (bezpośrednio na Stanowisku Obsługi Klienta w wyznaczonym terminie), wymianą dowodu rejestracyjnego z powodu braku miejsca na wpis badania technicznego, odbiorem dowodu rejestracyjnego jest możliwe po wcześniejszym telefonicznym umówieniu wizyty na konkretny dzień i godzinę pod numerem telefonu 24 364 55 55. Można też wysłać mail na adres: [email protected], w treści wiadomości wpisując: imię, nazwisko, nr tel. kontaktowego i krótki opis sprawy, a tego samego dnia pracownik UMP oddzwoni w sprawie umówienia wizyty w UMP.

Ponadto odbiór dowodów rejestracyjnych i innych dokumentów komunikacyjnych, których wydanie jest bezpośrednim skutkiem rozpatrzonych wniosków umieszczonych w pojemniku ustawionym przy wejściu do Urzędu Miasta Płocka al. Piłsudskiego 6 może nastąpić po uprzednim umówieniu terminu wizyty pod numerem telefonu 24 364 55 55. Można też wysłać mail na adres: [email protected], w treści wiadomości wpisując: imię, nazwisko, nr tel. kontaktowego i krótki opis sprawy, a tego samego dnia pracownik UMP oddzwoni w sprawie umówienia wizyty w UMP.

Pozwolenia czasowe zachowują ważność na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej w okresie 14 dni od dnia odwołania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii, jeżeli termin ważności czasowej rejestracji upłynął w okresie obowiązywania stanu zagrożenia epidemicznego lub epidemii.

W związku z wejściem w życie zmiany do tzw. „specustawy” informujemy, że do dnia 31.12.2020r. zostały przedłużone terminy z 30 do 180 dni w zakresie obowiązku dokonania przez właściciela pojazdu zawiadomienia starosty o nabyciu lub zbyciu pojazdu (dot. umów zawartych od dnia 1.03.2020r.) oraz zarejestrowania pojazdu niebędącego pojazdem nowym sprowadzonego (od dnia 1.03.2020r.) z terytorium UE.

Tym samym kary pieniężne za naruszenie w/w obowiązków będą stosowane dopiero po uwzględnieniu przedłużonego terminu.

Prawa jazdy

Załatwienie sprawy związanej z wydaniem Profilu Kandydata na Kierowcę, wydaniem prawa jazdy, a także wtórnika prawa jazdy oraz wszelkich spraw związanych z wydawaniem uprawnień do kierowania pojazdami, jest możliwe po wcześniejszym telefonicznym umówieniu terminu wizyty w Urzędzie pod numerem telefonu: 24 364 55 55. Można też wysłać mail na adres: [email protected], w treści wiadomości wpisując: imię, nazwisko, nr tel. kontaktowego i krótki opis sprawy, a tego samego dnia pracownik UMP oddzwoni w sprawie umówienia wizyty w UMP. Wnioski o wydanie prawa jazdy można składać również w formie elektronicznej za pomocą Elektronicznej Skrzynki Podawczej pod adresem: https://www.esp.pwpw.pl/

W Referacie Komunikacji, po wcześniejszym umówieniu wizyty telefonicznie, realizowane są także sprawy dotyczące:
a) ośrodków szkolenia kierowców, instruktorów i wykładowców
b) stacji kontroli pojazdów i diagnostów samochodowych (osób posiadających uprawnienie do wykonywania badań technicznych)

Tel. 24 364 55 55. Można też wysłać mail na adres: [email protected], w treści wiadomości wpisując: imię, nazwisko, nr tel. kontaktowego i krótki opis sprawy, a tego samego dnia pracownik UMP oddzwoni w sprawie umówienia wizyty w UMP.

Dowody osobiste i ewidencja ludności
Załatwianie spraw z zakresu ewidencji ludności (zameldowanie, wymeldowanie, wydanie zaświadczeń z zakresu ewidencji ludności) oraz dowodów osobistych (złożenie wniosku, odbiór dowodu osobistego) odbywa się na bieżąco bez konieczności wcześniejszego telefonicznego umawiania wizyty. Osoba wchodząca na salę obsługi musi posiadać prawidłowo założoną maseczkę oraz obowiązkowo zdezynfekować ręce. W BOK może przebywać po jednej osobie przy jednym stanowisku obsługi.
Sprawę można też załatwić za pośrednictwem strony internetowej: https://www.gov.pl/web/gov/uzyskaj-dowod-osobisty#scenariusz-przez-internet.

Działalność gospodarcza
Załatwienie spraw związanych z obsługą Przedsiębiorców w zakresie:

  • licencji, zezwoleń i zaświadczeń dotyczących wykonywania krajowego transportu drogowego (np. taksówki, przewóz osób i rzeczy, zaświadczenia na potrzeby własne),
  • zezwoleń na sprzedaż napojów alkoholowych przeznaczonych do spożycia w miejscu spożycia oraz poza nim, zezwoleń jednorazowych oraz zezwoleń dla przedsiębiorców, których działalność polega na dostarczeniu żywności na imprezy zamknięte organizowane w czasie i w miejscu wyznaczonym przez klienta w oparciu o zawartą z nim umowę
  • składania wniosków CEiDG (wpis, zmiana, zawieszenie, wznowienie i wykreślenie w CEiDG)

odbywa się na bieżąco bez konieczności wcześniejszego telefonicznego umawiania wizyty w urzędzie, przy zachowaniu zasad bezpieczeństwa epidemicznego. Osoba wchodząca na salę obsługi musi posiadać prawidłowo założoną maseczkę oraz obowiązkowo zdezynfekować ręce. W BOK może przebywać po jednej osobie przy jednym stanowisku obsługi.

Przypominamy, że dostępna jest również forma składania wniosków do CEiDG drogą elektroniczną za pośrednictwem platformy: https://prod.ceidg.gov.pl/CEIDG/CEIDG.Public.UI/DecisionAdditionalParameters.aspx?type=1

Opłaty za dokonywane czynności można uiścić:
– kartą płatniczą na Stanowiskach Obsługi Klienta przy al. marsz. J Piłsudskiego 6,
– za pośrednictwem strony internetowej: https://plock.oplatyurzedowe.pl/
– przelewem na konto Urzędu Miasta Płocka: http://bip.ump.pl/?show_cat=ZXYmM6tK

NIE MA MOŻLIWOŚCI WNIESIENIA OPŁATY GOTÓWKĄ na Sali Obsługi Klienta przy al. marsz. J. Piłsudskiego 6.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułSkrucha Grosjeana
Następny artykułSauny w Wodnym Parku Tychy znów tylko dla kobiet!