– Z muzyką związany jestem od najmłodszych lat – w zasadzie odkąd pamiętam. To dlatego, że w moim domu rodzinnym, obecna była muzyka na żywo, za sprawą mojego taty, który uczył jej w szkole. To właśnie on zapoczątkował we mnie pasję do muzyki i dzięki niemu była mi bardzo bliska i nadal jest. Również dzięki niemu, robię teraz to, co kocham. Praca sprawia mi ogromną przyjemność a jednocześnie daje możliwość poznawania wielu wspaniałych ludzi – artystów, muzyków – których nigdy nie miałbym okazji poznać.
– No właśnie – w jaki sposób zamiłowanie do muzyki wpłynęło w Pana życiu na biznes, jaki Pan aktualnie prowadzi?
– Początki 4HIFI nie były łatwe. Zważywszy na to, że branża audio, którą reprezentujemy, była wówczas mało popularna w Polsce. Rozpoczęcie działań wiązało się z „pójściem pod prąd”, ponieważ skupiliśmy się głównie na niszowych produktach, o których słuch wśród klientów zaginął. Tym sposobem, rozpoczęliśmy budowanie relacji w sektorze B2B. Urządzenia, jakie posiadaliśmy w swojej ofercie były pochodzenia chińskiego i przez większość potencjalnych odbiorców, były kojarzone z tanimi i jakościowo słabymi. Występowała u nich obawa przed zakupem takiego sprzętu, ponieważ nie był sprawdzony i mało znany. Dlatego początek marki 4HIFI nie wiązał się z dużym zainteresowaniem ze strony rynkowej, a raczej z dużym ryzykiem i niepewnością. W głębi duszy wiedzieliśmy jednak, że się opłaci inwestować w tę branżę. Stawiając małe kroki, rozpoczęliśmy współpracę z europejskimi producentami. Był to niesamowicie długi proces, który skupiał się na dokładnym badaniu relacji z naszymi partnerami. Jednak było warto, ponieważ na ten moment, jesteśmy już rozpoznawalnym dystrybutorem sprzętu audiowizualnego w Polsce, jak i poza granicami kraju – to nas niezwykle cieszy.
– Wobec tego, jakie jest główne przesłanie marki 4HIFI – wiarygodnej i zaufanej – do zapalonych słuchaczy i nie tylko?
– Naszym kluczowym założeniem jest to, aby zakorzenić w każdym człowieku umiejętność słuchania muzyki. Wydaje się ono być niezwykle prostą czynnością … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS