A A+ A++

Producenci samochodów coraz bardziej zbliżają się do siebie w różnych dziedzinach. I tak pick-up opracowany przez Forda dla Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu, regionu Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej będzie również bazą technologiczną dla nowego Amaroka. Pierwszy zwiastun nowego pick-upa Volkswagena zaprezentowano w marcu 2020 r. Kolejny pojawił się rok później. VW zapowiadając współpracę podkreślał, że postawi na dużą wizulaną odrębność od modelu Forda. Póki co tego aż tak bardzo nie widać, bo zdjęcia zamaskowanych prototypów w bezpośrednim porównaniu wykazują tylko marginalne różnice.

Czytaj więcej

Standardowym silnikiem ma być dwulitrowy turbodiesel, a najmocniejszym trzylitrowy wysokoprężny V6 z mocą około 250 KM. Hybryda plug-in pojawi się później, jeśli w ogóle. Plotka głosi, że ten napęd będzie połączeniem 2,3-litrowego silnika benzynowego i silnika elektrycznego o mocy systemowej ponad 350 KM. Jednak kiedy i czy w ogóle tego póki co nie wiadomo. Na pewno nie w 2022 roku.

Volkswagen Amarok

Volkswagen Amarok

mat. prasowe

Amarok otrzyma całkowicie niezależną deskę rozdzielczą, a panele drzwiowe z uchwytami i półkami również są wyraźnie odmienne od tych w Fordzie. Kierownica również pochodzi z półki VW. Nowy pick-up będzie o dobre dziesięć centymetrów dłuższy od poprzedniego modelu (poprzednio: 5,25 metra) i około cztery centy … czytaj dalej

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykuł“Napięcie rośnie”. Rosja grozi i oskarża NATO, USA i Ukrainę
Następny artykułAwarię magistrali na Sportowej odczuło wielu świdniczan