Producenci samochodów coraz bardziej zbliżają się do siebie w różnych dziedzinach. I tak pick-up opracowany przez Forda dla Europy, Afryki, Bliskiego Wschodu, regionu Azji i Pacyfiku oraz Ameryki Południowej będzie również bazą technologiczną dla nowego Amaroka. Pierwszy zwiastun nowego pick-upa Volkswagena zaprezentowano w marcu 2020 r. Kolejny pojawił się rok później. VW zapowiadając współpracę podkreślał, że postawi na dużą wizulaną odrębność od modelu Forda. Póki co tego aż tak bardzo nie widać, bo zdjęcia zamaskowanych prototypów w bezpośrednim porównaniu wykazują tylko marginalne różnice.
Czytaj więcej
Standardowym silnikiem ma być dwulitrowy turbodiesel, a najmocniejszym trzylitrowy wysokoprężny V6 z mocą około 250 KM. Hybryda plug-in pojawi się później, jeśli w ogóle. Plotka głosi, że ten napęd będzie połączeniem 2,3-litrowego silnika benzynowego i silnika elektrycznego o mocy systemowej ponad 350 KM. Jednak kiedy i czy w ogóle tego póki co nie wiadomo. Na pewno nie w 2022 roku.
Volkswagen Amarok
Amarok otrzyma całkowicie niezależną deskę rozdzielczą, a panele drzwiowe z uchwytami i półkami również są wyraźnie odmienne od tych w Fordzie. Kierownica również pochodzi z półki VW. Nowy pick-up będzie o dobre dziesięć centymetrów dłuższy od poprzedniego modelu (poprzednio: 5,25 metra) i około cztery centy … czytaj dalej
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS