A A+ A++

• 24 października 2022 r. uruchomiono nowy numer Telefonicznego Centrum Obsługi Klienta e-TOLL +48 22 24 337 77.
• Jest on przeznaczony dla użytkowników telefonów komórkowych  i stacjonarnych, dzwoniących zarówno z Polski, jak i z zagranicy.

Dotychczasowe numery infolinii zostaną zastąpione nowym numerem:
• 800 101 101 pozostaje aktywny do 31 października br.,
• +48 22 521 10 10 pozostaje aktywny do 6 listopada br.
Telefoniczne Centrum Obsługi Klienta e-TOLL działa całodobowo. Konsultanci udzielają informacji w 4 językach: polskim, angielskim, niemieckim i rosyjskim.
Opłata za połączenie  jest zgodna z cennikiem operatora.
 
 
Krajowa Administracja Skarbowa

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułOrganizacja ruchu przy nekropoliach. Są bezpłatne kursy autobusów
Następny artykułZmiana organizacji ruchu 1 listopada w Sulęcinie