A A+ A++

Real Management obchodzi w tym roku dwudziestolecie swojej działalności. Aby podkreślić ten znaczący jubileusz firma zmienia swoją identyfikację wizualną i przedstawia nowy branding. Odświeżone logo ma podkreślić również transformację, która zaszła w firmie w ostatnim roku po wdrożeniu nowej strategii biznesowej

Autor: housemarket.pl 05 września 2022 12:44

  • Real Management rusza z nową strategią biznesową.
  • Deweloper planuje realizację 44 tys. mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin.
  • Budowa pierwszego etapu willi oraz ich sprzedaż, rozpoczną się jeszcze w tym roku.

Nowa strategia Real Management ogłoszona pod koniec 2021 roku, zakłada skupienie aktywności firmy na sektorze nieruchomości technologiczno-przemysłowch oraz mieszkaniowych. Do ubiegłego roku spółka była zaangażowana dodatkowo w projekty w pozostałych sektorach nieruchomości komercyjnych. Od początku działalności firma wybudowała 265 000 mkw. powierzchni komercyjnych i mieszkaniowych.

Szukasz terenów inwestycyjnych? Zobacz oferty na PropertyStock.pl

Zgodnie z założeniami strategicznymi na najbliższe cztery lata, Real Management planuje realizację kolejnych 500 tys. mkw. nowoczesnych powierzchni przemysłowych pod nazwą Good Point oraz 44 tys. mkw. powierzchni mieszkalnych w Warszawie w ramach osiedla domów jednorodzinnych Neo Natolin. Budowa pierwszego etapu willi oraz ich sprzedaż, rozpoczną się jeszcze w tym roku.

– 20 lat obecności na rynku i 20 zrealizowanych projektów, to dowód na to, że od początku istnienia Real Management, konsekwentnie realizujemy nasze plany rozwoju. Odświeżając wizerunek, chcemy symbolicznie zasygnalizować nowy etap w jaki wkroczyliśmy – realizację nowej strategii i nowych projektów – mówi Marcin Malka, prezes zarządu Real Management.

Odświeżone logo i identyfikacja wizualna Real Management to efekt współpracy z agencję kreatywną WALK with David.

– Logo firmy zostało znacznie uproszczone, jego minimalistyczny kształt trójkątów odzwierciedla formę litery RM a także przedstawia spółkę oraz dwa sektory nieruchomości, w których firma rozwija swoją strategię – mówi Marcin Malka.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNakrętki z „Piotrkowskiego serca pomocy” trafiły do Patryka Kabzińskiego – ZDJĘCIA
Następny artykułCoraz bliżej przeprowadzki. Prokuratura w nowym budynku przy ul. Lipowej w Łodzi