Od 1 stycznia 2020 roku zaczną obowiązywać nowe godziny obsługi klientów Urzędu Miasta.
Czas pracy Sali Obsługi Klienta w budynku urzędu przy ul. Sikorskiego:
poniedziałek, środa, czwartek 7.30 – 16.00
wtorek 7.30 – 17.00
piątek 7.30 – 14.30
Obsługa klientów w poszczególnych wydziałach z wyłączeniem Urzędu Stanu Cywilnego i Wydziału Komunikacji realizowana będzie w:
poniedziałek, środę i czwartek w godzinach 8.00 – 15.30
wtorek w godzinach 8.00 – 16.30
piątek w godzinach 8.00 – 14.30
Obsługa klientów w Urzędzie Stanu Cywilnego i Wydziale Komunikacji realizowana będzie w:
poniedziałek, środę i czwartek w godzinach 8.00 – 15.00
wtorek w godzinach 8.00 – 16.00
piątek w godzinach 8.00 – 14.00
Wydział Organizacyjny
Fot. Daniel Adamski
Oryginalne źródło: ZOBACZ
Zgłoś naruszenie/Błąd
Oryginalne źródło ZOBACZ
Dodaj kanał RSS
Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS