A A+ A++

29 czerwca zostanie udostępniona dla wszystkich platforma zakupowa wszystko.pl. Comarch podkreśla, że atutem dla konsumentów ma być m.in. przejrzysty wygląd strony, proste procesy zakupowe i brak uczucia przeładowania.

Od kilku miesięcy trwały testy nowej platformy zakupowej. Funkcje sprawdzali pracownicy z Comarchu. Okazało się, że od momentu wdrożenia wersji beta do docelowej platformy miną równo dwa miesiące.

– Testy przeszły bardzo pomyślnie. Stanowiły dla nas cenną bazę informacji o tym, co podoba się użytkownikom, czego jeszcze potrzebują oraz na jakie elementy zwracają szczególną uwagę – mówi Mariola Barzyk-Libura, dyrektor wszystko.pl.

Portal oficjalnie ruszy 29 czerwca, później pojawi się aplikacja. – Na wszystko.pl klient powinien prosto i szybko kupować ulubione produkty, nie irytując się przy tym wyskakującymi co chwilę reklamami czy dużą liczbą komunikatów. Proces zakupowy będzie sprawny, a wyszukiwanie produktów intuicyjne – twierdzi Mariola Barzyk-Libura.

11 tys. sprzedawców

Do tej pory zarejestrowanych jest 11 tys. sprzedawców. Comarch zapowiada, że w dniu premiery na platformie aktywnych będzie kilka milionów ofert. Krakowska firma nadal jednak zachęca do dołączenia do serwisu jeszcze przed oficjalną premierą.

Zgodnie z komunikatem firmy, sprzedawcy mogą liczyć na 0% prowizji od sprzedaży, bezpłatne wystawianie ofert i utrzymanie konta, indywidualnego opiekun konta czy darmowe metody promocji produktów.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułAndrzej Nejman chce nadal kierować Teatrem Kwadrat. Są też inni chętni celebryci
Następny artykuł​Szaleńcza ucieczka motocyklisty. Miał narkotyki i zakaz prowadzenia pojazdów