A A+ A++


Wykluczenie stygmatyzuje, a stygmatyzacja ponownie wyrzuca na margines. Aby przerwać tę spiralę, Mazowieckie Centrum Polityki Społecznej ruszyło z kolejną kampanią. Tegoroczne hasło to ‘Ekonomia społeczna nie wyklucza”. Spoty, informacje, liczne przedsięwzięcia mają zmienić postawę społeczną wobec osób stygmatyzowanych, ale też przybliżyć obszar tej części ekonomii. Wszystko po to, by nikogo nie narażać na wykluczenie – każdy człowiek ma swoją godność i zasługuje na szacunek.

Wydział Ekonomii Społecznej Mazowieckiego Centrum Polityki Społecznej kolejny już rok stara się edukować społeczeństwo w kwestii problemu, jakim jest wykluczenie społeczne. Mówi Robert Gajewski, kierownik Wydziału Ekonomii Społecznej w MCPS.

 

To początek wielu działań zaplanowanych na ten rok.
 

W trakcie trwania kampanii wszyscy będą mieli okazję poznać przedsiębiorców, którzy postawili na współpracę z osobami niepełnosprawnymi. Dla właścicieli takich placówek hasło ‘ekonomia społeczna nie wyklucza” stało się zasadą, którą się kierują w biznesie.

Oryginalne źródło: ZOBACZ
0
Udostępnij na fb
Udostępnij na twitter
Udostępnij na WhatsApp

Oryginalne źródło ZOBACZ

Subskrybuj
Powiadom o

Dodaj kanał RSS

Musisz być zalogowanym aby zaproponować nowy kanal RSS

Dodaj kanał RSS
0 komentarzy
Informacje zwrotne w treści
Wyświetl wszystkie komentarze
Poprzedni artykułNiesamowite odkrycie w Egipcie. Archeolodzy znaleźli “zaginione złote miasto”
Następny artykułAmerykański gigant rozważa zamknięcie rafinerii w Norwegii